• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

2024

  • Wydania
  • 2024

Myjemy zęby

  • 27 lipca 2024

Cel: Utrwalanie wymowy głoski [z] w śródgłosie logotomów między samogłoskami. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Lot zygzakiem

  • 27 lipca 2024

Cel: Utrwalanie wymowy głoski [z] w izolacji. Utrwalanie znajomości wzoru litery. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
24302425

69

Świąteczna gimnastyka buzi i języka

  • 16 grudnia 2024

Cel: doskonalenie sprawności aparatu artykulacyjnego. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Czytanie artystyczne

  • 30 listopada 2024

Cel: Doskonalenie umiejętności czytania z interpretacją artystyczną. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Do mikrofonu

  • 30 listopada 2024

Cel: Poznanie różnych stylistyk w pracy lektora. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 69 »

68

Kącik rodzica 1

  • 15 maja 2025

Rodzaje zabawy dziecięcej (wg Petera Antoniviča Rudika) »

  • 202468
Więcej

Kącik rodzica 2

  • 15 maja 2025

Czerwone flagi – symptomy spektrum autyzmu u małych dzieci »

  • 202468
Więcej

Kącik rodzica 3

  • 15 maja 2025

Dekalog rodzica dziecka z ASD »

  • 202468
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 68 »

67

Plakat: Drzewo mojej rodziny

  • 10 listopada 2025
  • 202467
Więcej

Kącik rodzica

  • 202467
  • 15 maja 2025
  • PDF
Pobierz plik

Drzewo mojej rodziny

Gdzie oni są?

  • 30 września 2024

Ćwiczenie:• słownikowe: nazwy obiektów w mieście,• gramatyczne: rzeczowniki w miejscowniku w liczbie pojedynczej. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 67 »

66

Plakat: 7 objawów nieprawidłowości w głosie dziecka

  • 10 listopada 2025
  • 202466
Więcej

Ala i koleżanki

  • 25 sierpnia 2024

Cel: Usprawnianie zwarcia fonacyjnego, kontrola rozziewów samogłoskowych. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Bezzębne czytanie

  • 25 sierpnia 2024

Cel: Usprawnianie mięśnia okrężnego ust, poprawa wyrazistości artykulacyjnej. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 66 »

65

Plakat: Jak ułatwić dziecku naukę odpowiedniej wymowy głosek [z] i [ʒ]?

  • 10 listopada 2025
  • 202465
Więcej

Dopasuj kształt

  • 28 lipca 2024

Cel: Usprawnianie wymowy głoski [ʒ] w parach wyrazów. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Dzwony nad sadzawką

  • 28 lipca 2024

Cel: Usprawnianie wymowy głoski [ʒ] w narracji. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 65 »

64

Plakat: Czy to autyzm?

  • 8 listopada 2025
  • 202464
Więcej

Plakat: Jak wspierać rozwój mowy dziecka, gdy przebiega on z opóźnieniem?

  • 8 listopada 2025
  • 202464
Więcej

Plakat: Kiedy zdecydować się na AAC?

  • 8 listopada 2025
  • 202464
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 64 »

63

Dobieranie czcionki do możliwości wzrokowych dzieci czytających

  • 5 czerwca 2024

Dobieranie czcionki do możliwości wzrokowych dzieci czytających »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Kącik rodzica

  • 5 czerwca 2024

Wskazówki dla rodziców niewidzących niemowląt i dzieci »

  • 202463
Więcej

Konkurs dla logopedów

  • 5 czerwca 2024

Rozwiąż wykreślankę. Skreśl na szkłach okularów litery słów „tyflopedagogika” (pierwsze szkło) oraz „tyflologopedia” (drugie szkło) w taki sposób, by pozostałe litery utworzyły dwuwyrazowe hasło. Otrzymane z nieskreślonych liter hasło (wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem) wyślij e-mailem na adres: [email protected] do końca bieżącego miesiąca. Wygraj atrakcyjne nagrody. »

  • 202463
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 63 »

62

Deskorolka

  • 1 maja 2024

Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w wyrażeniach dwuwyrazowych, stymulowanie układu przedsionkowego, rozwijanie systemu proprioceptywnego, dotykowego i wzrokowego, kształtowanie właściwej dystrybucji napięcia mięśniowego, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie koordynacji ruchowej oraz logicznego myślenia. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

DYPLOM

  • 202462
  • 1 maja 2024
  • PDF
Pobierz plik

w dowód uznania za nieziemski wysiłek i kosmiczne osiągnięcia w terapii logopedycznej

Dywaniki

  • 1 maja 2024

Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w zdaniach, stymulowanie układu proprioceptywnego i przedsionkowego, usprawnianie systemu wzrokowego, doskonalenie mechanizmu stabilizacji i reakcji równoważnych, usprawnianie koordynacji ruchowej, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie orientacji przestrzennej. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 62 »

61

Plakat: Cechy i umiejętności dobrego partnera komunikacyjnego

  • 8 listopada 2025
  • 202461
Więcej

Funkcje komunikacyjne

  • 1 kwietnia 2024

Cel: Przypomnienie różnych funkcji komunikacyjnych1. Refleksja nad tym, czy w codziennych komunikatach nie dominuje proszenie. Wdrażanie różnych funkcji komunikacji w codzienne życie. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Gdzie mieszkają zwierzątka?

  • 1 kwietnia 2024

Cel: Wprowadzenie w czytanie uczestniczące. Doskonalenie słuchania, czekania na swoją kolej, dokańczania, odpowiadania, nazywania, wybierania. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 61 »

60

WIOSENNY WYŚCIG PO JAJECZKA

  • 8 listopada 2025

Gra planszowa z ćwiczeniami aparatu artykulacyjnego »

  • Gry i dodatki
Więcej

Balonowa zagadka

  • 5 marca 2024

Cel: Różnicowanie głosek [v] i [f] w parach wyrazów. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Kącik rodzica

  • 202460
  • 5 marca 2024
  • PDF
Pobierz plik

Zapoznaj się z materiałem dodatkowym - WIOSENNY WYŚCIG PO JAJECZKA!

Zobacz wszystkie dokumenty z działu 60 »

59

Walentynkowe słodkie całusy

  • 8 listopada 2025

Cel: doskonalenie sprawności aparatu artykulacyjnego. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Termometr wymowy głoski [c]

  • 28 sierpnia 2025
  • Gry i dodatki
Więcej

Balony Marceliny

  • 27 stycznia 2024

Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w nagłosie sylab. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 59 »

58

Broszura: Akceptacja emocji dziecka

  • 8 listopada 2025
  • 202458
Więcej

Broszura: Jak komunikować się z uczniem jąkającym się? Wskazówki dla nauczycieli

  • 8 listopada 2025
  • 202458
Więcej

Plakat: Wsparcie płynności mowy dziecka – wskazówki dla rodziców

  • 8 listopada 2025
  • 202458
Więcej
Zobacz wszystkie dokumenty z działu 58 »

Kategorie

  • Wszystkie
  • 2025
    • 80
    • 79
    • 78
    • 77
    • 76
    • 75
    • 74
    • 73
    • 72
    • 71
    • 70
  • 2019
    • 09
    • 08
    • 07
    • 06
    • 05
    • 04
    • 03
    • 02
    • 01
  • 2020
    • 21
    • 20
    • 21
    • 20
    • 19
    • 18
    • 17
    • 16
    • 15
    • 14
    • 13
    • 12
    • 11
    • 10
  • 2021
    • 33
    • 32
    • 31
    • 29
    • 30
    • 28
    • 22
    • 27
    • 26
    • 25
    • 24
    • 23
    • 22
  • 2022
    • 45
    • 44
    • 43
    • 42
    • 41
    • 40
    • 39
    • 38
    • 37
    • 36
    • 35
    • 34
  • 2023
    • 57
    • 56
    • 55
    • 54
    • 53
    • 52
    • 51
    • 50
    • 49
    • 48
    • 47
    • 46
  • 2024
    • 69
    • 68
    • 67
    • 66
    • 65
    • 64
    • 63
    • 62
    • 61
    • 60
    • 59
    • 58

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

EMOCJE DZIECKA A ROZWÓJ MOWY I KOMUNIKACJI – PRZEWODNIK DLA LOGOPEDÓW

EMOCJE DZIECKA A ROZWÓJ MOWY I KOMUNIKACJI – PRZEWODNIK DLA LOGOPEDÓW
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.