Polecenie: Ułóż domino. »
W wyrazach występuje duża liczba głosek dźwięcznych.Polecenie: Przeczytaj po kolei wyrazy. Nagram to na dyktafon, a potem wspólnie odsłuchamy nagrania. »
Na etapie utrwalania realizacji głosek dźwięcznych obrazki i etykiety z ćwiczeń 10 i 11 można wykorzystać do gry w memory obrazkowe, wyrazowe lub obrazkowowyrazowe. Należy jedynie skopiować podwójne komplety obrazków lub etykiet. »
Polecenie: Pokażę ci pary obrazków. Powiedz, co znajduje się na rysunkach? Najpierw nagram twojąwypowiedź, a potem wspólnie jej posłuchamy. »
Polecenie: Przeczytaj pary wyrazów. Nagram to na dyktafon, a potem wspólnie odsłuchamy nagrania. »
Polecenie: Uporządkuj obrazki, dobierając je w pary tak, by nazwy różniły się tylko jednym dźwiękiem. »
Polecenie: W każdym szeregu jeden obrazek nie pasuje do pozostałych. Wskaż go i powiedz dlaczego. »
Polecenie dla dziecka: Przeczytaj litery i pod literą oznaczającą głoskę dźwięczną narysuj szlaczek,pod literą bezdźwięczną narysuj linię prostą. »
Uzupełnij litery. »
Wytnij etykiety, uzupełnij brakujące litery, a następnie ułóż domino. Zwracać uwagę na wyrazy zawierające różnice pomiędzy pismem a mową np. talerz, temperówka »
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.