PACJENT Z ASD W GABINECIE LOGOPEDYCZNYM / Listopad 2024 / 68
DWUJĘZYCZNOŚĆ OKIEM LOGOPEDY / Październik 2024 / 67
DIAGNOZA I TERAPIA ZABURZEŃ GŁOSU U DZIECI. / Wrzesień 2024 / 66
ZAMKNIĘTA TWIERDZA – WIEDZA O GŁOSKACH [z] I [ʒ] / Sierpień 2024 / 65
LOGOPEDIA W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH – 62 PRAKTYCZNE PORADY / Lipiec 2024 / 64
TYFLOLOGOPEDIA. ROZWÓJ ORAZ ZABURZENIA MOWY I JĘZYKA U OSÓB Z USZKODZENIEM NARZĄDU WZROKU. / Czerwiec 2024 / 63
ROZWÓJ MOWY A ZABURZENIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ / Maj 2024 / 62
„TO, ŻE MILCZĘ, NIE ZNACZY, ŻE NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA”. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA (AAC) – SKUTECZNOŚĆ JEJ STOSOWANIA I ZNACZENIE DLA OSÓB Z TRUDNOŚCIAMI KOMUNIKACYJNYMI / Kwiecień 2026 / 61
DIAGNOZA I TERAPIA WYMOWY GŁOSEK [f, v] / Marzec 2024 / 60
OWOCOWE CUKIERKI – DIAGNOZA I TERAPIA WYMOWY GŁOSKI [c] / Luty 2024 / 59
DIAGNOZA I TERAPIA JĄKANIA U DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM / Styczeń 2024 / 58
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.