Deskorolka
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w wyrażeniach dwuwyrazowych, stymulowanie układu przedsionkowego, rozwijanie systemu proprioceptywnego, dotykowego i wzrokowego, kształtowanie właściwej dystrybucji napięcia mięśniowego, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie koordynacji ruchowej oraz logicznego myślenia. »
DYPLOM
w dowód uznania za nieziemski wysiłek i kosmiczne osiągnięcia w terapii logopedycznej
Dywaniki
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w zdaniach, stymulowanie układu proprioceptywnego i przedsionkowego, usprawnianie systemu wzrokowego, doskonalenie mechanizmu stabilizacji i reakcji równoważnych, usprawnianie koordynacji ruchowej, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie orientacji przestrzennej. »
Konkurs dla logopedów
Rozwiąż krzyżówkę. W różowe pola przed słowami zapisanymi w krzyżówce wpisz litery przypisane do ich poprawnej definicji. Otrzymany ciąg liter zapisanych na różowych polach czytany od góry do dołu utworzy kod liter – hasło. Wyślij je (wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem) e-mailem na adres: [email protected] do końca bieżącego miesiąca. Wygraj atrakcyjne nagrody. »
Plakat
Pobierz plakat z charakterystyką 5 zmysłów człowieka.
Huśtawka
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w nagłosie wyrazów, stymulowanie układu przedsionkowego, stymulacja proprioceptywna, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, doskonalenie dystrybucji napięcia mięśniowego, integrowanie odruchów tonicznych, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz przekraczanie linii środkowej ciała. »
Ścieżka sensoryczna
Cel: Utrwalanie wymowy wybranej głoski w trzech pozycjach w logotomach, stymulowanie układu przedsionkowego, czucia powierzchniowego i głębokiego, doskonalenie reakcji równoważnych, kształtowanie mechanizmów planowania motorycznego, stymulacja wzrokowa, rozwijanie orientacji przestrzennej, doskonalenie dystrybucji napięcia mięśniowego, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej. »
- 1
- 2
- 3
- »
- ostatnia »