Cel: Kształtowanie chwytu pęsetowego, usprawnianie percepcji wzrokowej, kształtowanie logicznego myślenia, doskonalenie rozumienia słuchanego tekstu. »
Cel: Kształtowanie dysocjacji palca wskazującego (podczas pracy plasteliną), usprawnianie chwytu pęsetowego (podczas wyklejania kawałkami papieru), utrwalanie wymowy głoski. »
Jeśli obserwujesz u dziecka w wieku szkolnym któreś z wymienionych objawów - warto skorzystać z konsulracji specjalistycznej. Zapoznaj się z treścią plakatu. »
Cel: Doskonalenie dysocjacji palców i opozycji kciuka, usprawnianie percepcji słuchowej. »
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej (w tym pamięci wzrokowej), doskonalenie chwytu szczypcowego, utrwalanie wymowy głoski. »
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie rozumienia i zapamiętywania instrukcji słownej. »
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, usprawnianie oddechu dynamicznego. »
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, doskonalenie narracji i dialogu. »
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski. »
Cel: Doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski, usprawnianie dojrzałego typu połykania. »
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.