• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

80

  • Wydania
  • 2025
  • 80

Moja tajemnicza wizyta

  • 31 października 2025

Cel: Rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji złożonych na podstawie kontekstu sytuacyjnego oraz dopasowywania ich właściwej nazwy, ćwiczenie rozumienia zależności między sytuacją a przeżyciem emocjonalnym, a także poszerzanie słownictwa związanego z emocjami. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Moja tajemnicza wizyta – moje emocje

  • 31 października 2025

Cel: Rozwijanie samoświadomości emocjonalnej dziecka poprzez analizę własnych doświadczeń, naukę nazywania emocji w oparciu o osobiste sytuacje oraz ćwiczenie umiejętności werbalnego opowiadania o swoich przeżyciach. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Rola dorosłego w koregulacji

  • 31 października 2025

Cel: Rozwijanie u dziecka umiejętności samoregulacji poprzez doświadczanie koregulacji z dorosłym,ćwiczenie rozpoznawania reakcji emocjonalnych w relacji oraz kształtowanie poczucia bezpieczeństwa sprzyjającego komunikacji. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Bajka terapeutyczna „Domek emocji”

  • 30 października 2025

Cel: Rozumienie i nazywanie emocji poprzez narrację, uświadomienie dziecku, że wszystkie emocje są potrzebne i każda z nich ma swoje miejsce, pokazanie roli dorosłego jako koregulatora i przewodnika w świecie emocji, ćwiczenie rozumienia tekstu, odpowiadania na pytania i rozwijanie słownictwa emocjonalnego. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Bajka terapeutyczna „Tajemnicza wizyta”

  • 30 października 2025

Cel: Wsparcie dziecka w procesie rozpoznawania i akceptowania emocji złożonych – zarówno pozytywnych, jak i trudnych – poprzez rozwijanie umiejętności ich nazywania i wyrażania (werbalnie i niewerbalnie), a także kształ »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Zwroty, które mi pomagają

  • 30 października 2025

Cel: Rozpoznanie i utrwalenie zwrotów wspierających dziecko w emocjach. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Bajka terapeutyczna „Królik, który zgubił głos”

  • 30 października 2025

Cel: Doskonalenie rozumienia tekstu słuchanego, umiejętności odpowiadania na pytania, rozwijanie słownictwa emocjonalnego i narracji, budowanie umiejętności rozmowy o emocjach poprzez bajkę terapeutyczną. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Dźwięki emocji (dzieci 3.–4. r.ż.)

  • 30 października 2025

Cel: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji oraz wyrażania ich poprzez dźwięk, mimikę i gest, ćwiczenie naśladowania wzorców głosowych i ruchowych, rozwijanie koordynacji słuchowo–ruchowej oraz budowanie świadomości emocjonalnej u dzieci w wieku 3–4 lata. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Emocje i sytuacje – opowiedz historię

  • 30 października 2025

Cel: Rozwijanie słownictwa emocjonalnego (w tym emocji złożonych: wstyd, zachwyt, zazdrość, wdzięczność, rozczarowanie, duma), ćwiczenie rozumienia sytuacji społecznych i ich konsekwencji, rozwijanie narracji: „co się wydarzyło – co ktoś poczuł – co mogło być dalej”, wspieranie empatii i umiejętności przyjmowania perspektywy drugiej osoby. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Gdy jestem zły – dokończ historię

  • 30 października 2025

Cel: Rozwijanie słownictwa emocjonalnego i narracji związanej z emocjami. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej
  • « pierwsza
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
  • ostatnia »
3109311031163106310731053101309831023100

Kategorie

  • Wszystkie
  • 2025
    • 81
    • 80
    • 79
    • 78
    • 77
    • 76
    • 75
    • 74
    • 73
    • 72
    • 71
    • 70
  • 2019
    • 09
    • 08
    • 07
    • 06
    • 05
    • 04
    • 03
    • 02
    • 01
  • 2020
    • 21
    • 20
    • 21
    • 20
    • 19
    • 18
    • 17
    • 16
    • 15
    • 14
    • 13
    • 12
    • 11
    • 10
  • 2021
    • 33
    • 32
    • 31
    • 29
    • 30
    • 28
    • 22
    • 27
    • 26
    • 25
    • 24
    • 23
    • 22
  • 2022
    • 45
    • 44
    • 43
    • 42
    • 41
    • 40
    • 39
    • 38
    • 37
    • 36
    • 35
    • 34
  • 2023
    • 57
    • 56
    • 55
    • 54
    • 53
    • 52
    • 51
    • 50
    • 49
    • 48
    • 47
    • 46
  • 2024
    • 69
    • 68
    • 67
    • 66
    • 65
    • 64
    • 63
    • 62
    • 61
    • 60
    • 59
    • 58

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

WĘDZIDEŁKA JAMY USTNEJ W PRAKTYCE LOGOPEDYCZNEJ. UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK TRZECH SZEREGÓW LOGOPEDYCZNYCH

WĘDZIDEŁKA JAMY USTNEJ W PRAKTYCE LOGOPEDYCZNEJ. UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK TRZECH SZEREGÓW LOGOPEDYCZNYCH
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.