Cel: Utrwalanie wymowy głosek tzw. trzech szeregów logopedycznych. Doskonalenie dykcji. »
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š]. »
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ž]. »
Cel: Utrwalanie i różnicowanie wymowy głosek [š] – [ž]. »
Na artykulację można spojrzeć szerzej niż tylko przez pryzmat różnicowania w opozycji: norma – zaburzenie. Także wymowa osób bez dyslalii i innych zaburzeń mowy bywa niekiedy trudna w odbiorze. »
Cel: Utrwalanie i różnicowanie wymowy głosek [s] i [š]. »
Cel: Utrwalanie wymowy głosek tzw. szeregu syczącego. »
Cel: Inicjowanie i rozwijanie mowy. »
Karty Pracy i ćwiczenia
Plakaty i broszury
Gry i dodatki
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.