• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

04

  • Wydania
  • 2019
  • 04

Koty psoty

  • 28 czerwca 2019

Cel: ćwiczenia usprawniające funkcje słuchowe w zakresie różnicowania głosek: k­g, ćwiczenia usprawniające narządy artykulacyjne, stosowanie pojęcia „na”. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Moja trąbka

  • 28 czerwca 2019

Cel: rozwijanie słownictwa dziecka, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia słuchowe »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Moje radości i smutki

  • 28 czerwca 2019

Cel: nazywanie/wskazywanie emocji, myślenie przyczynowo­skutkowe, budowanie wypowiedzi na okreś­lony temat »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Pojazdy małe i duże na podróże przez burze

  • 28 czerwca 2019

Cel: utrwalanie nazw środków transportu, wspieranie rozwoju rozumienia mowy czynnej i biernej, usprawnianie narządów artykulacyjnych, stosowanie określenia do/pod. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Prognoza pogody

  • 28 czerwca 2019

Cel: ćwiczenia słuchu fonemowego, rozwijanie słownika dziecka (nazywanie, wskazywanie stanu pogody, określeń związanych z pogodą). »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Spis treści numeru 4

  • 28 czerwca 2019
  • 201904
Więcej

Wesołe minki chłopczyka i dziewczynki

  • 28 czerwca 2019

Cel: usprawnianie narządów artykulacyjnych – wyczuwanie zmiany położenia warg, czynnego i biernego, nazywanie, wskazywanie emocji, wyrażanie uczuć. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

Wspieranie umiejętności komunikacyjnych dzieci niepełnosprawnychintelektualnie w stopniu lekkim - teoria

  • 28 czerwca 2019

Dowiedz, się w jaki sposób niepełnosprawność intelektualna wpływa na rozwój mowy i języka.Czy zachowania językowe są zależne od czynności adaptacyjnych i przystosowawczych. Wartopoznać możliwości ucznia z niepełnosprawnością intelektualną tak, aby dostosować odpowiedniemetody i formy pracy do jego możliwości psychofizycznych.• Niepełnosprawność intelektualna – czy niepełnosprawność intelektualna wpływa na jakośćkomunikacji?• Jakie mogą być przyczyny niepełnosprawności intelektualnej?• Rozwój umiejętności poznawczych dziecka a rozwój komunikacji.• Co ma wpływ na nasz rozwój »

  • Teoria
Więcej

ZABAWY I ROZRYWKI SMYKA DLA GŁÓWKI I JĘZYKA - Wspieranie umiejętności komunikacyjnych dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim

  • 28 czerwca 2019
  • 201904
Więcej
  • « pierwsza
  • «
  • 1
  • 2
  • »
  • ostatnia »
305304298299302296297303294

Kategorie

  • Wszystkie
  • 2025
    • 76
    • 75
    • 74
    • 73
    • 72
    • 71
    • 70
  • 2019
    • 09
    • 08
    • 07
    • 06
    • 05
    • 04
    • 03
    • 02
    • 01
  • 2020
    • 21
    • 20
    • 21
    • 20
    • 19
    • 18
    • 17
    • 16
    • 15
    • 14
    • 13
    • 12
    • 11
    • 10
  • 2021
    • 33
    • 32
    • 31
    • 29
    • 30
    • 28
    • 22
    • 27
    • 26
    • 25
    • 24
    • 23
    • 22
  • 2022
    • 45
    • 44
    • 43
    • 42
    • 41
    • 40
    • 39
    • 38
    • 37
    • 36
    • 35
    • 34
  • 2023
    • 57
    • 56
    • 55
    • 54
    • 53
    • 52
    • 51
    • 50
    • 49
    • 48
    • 47
    • 46
  • 2024
    • 69
    • 68
    • 67
    • 66
    • 65
    • 64
    • 63
    • 62
    • 61
    • 60
    • 59
    • 58

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.