Wspieranie umiejętności komunikacyjnych dzieci niepełnosprawnychintelektualnie w stopniu lekkim - teoria

Dodano: 28 czerwca 2019



Dowiedz, się w jaki sposób niepełnosprawność intelektualna wpływa na rozwój mowy i języka.
Czy zachowania językowe są zależne od czynności adaptacyjnych i przystosowawczych. Warto
poznać możliwości ucznia z niepełnosprawnością intelektualną tak, aby dostosować odpowiednie
metody i formy pracy do jego możliwości psychofizycznych.
• Niepełnosprawność intelektualna – czy niepełnosprawność intelektualna wpływa na jakość
komunikacji?
• Jakie mogą być przyczyny niepełnosprawności intelektualnej?
• Rozwój umiejętności poznawczych dziecka a rozwój komunikacji.
• Co ma wpływ na nasz rozwój


Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
autyzm

MUTYZM WYBIÓRCZY – O DZIECIACH, KTÓRE MILCZĄ

MUTYZM WYBIÓRCZY – O DZIECIACH, KTÓRE MILCZĄ
Sprawdź »