• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

10

  • Wydania
  • 2020
  • 10

5. Co i dlaczego nie pasuje?

  • 3 stycznia 2020

1. KOLORY2. PRZYMIOTNIKIInstrukcja dla logopedy:Zadaniem dziecka jest wskazanie, który element nie pasuje do pozostałych, i uzasadnienie dlaczego.W oryginale rysunki są niepokolorowane. W razie potrzeby (dostosowania poziomu trudności) można je pokolorować. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

6. Labirynty

  • 3 stycznia 2020

Instrukcja dla logopedy:Zadaniem dziecka jest przeprowadzenie osób lub zwierząt przez labirynty (w sposób ustalony z logopedą – np. kredką, palcem). »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

7. Historyjka obrazkowa 3-elementowa „prezent”

  • 3 stycznia 2020

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

8. Historyjka obrazkowa 4-elementowa „chłopiec na lodach”

  • 3 stycznia 2020

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

9. Historyjka obrazkowa 5-elementowa „dzieci lepią bałwana”

  • 3 stycznia 2020

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki. »

  • Karty pracy i ćwiczenia
Więcej

OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY

  • 3 stycznia 2020

Dokonanie oceny stanu mowy dziecka, w tym także tempa jej rozwoju, wymaga odniesienia do normy. Poniżej przedstawiamy etapy kształtowania się mowy od poczęcia do opanowania przez dziecko systemu językowego. Według Elżbiety Marii Minczakiewicz (1997) prawidłowe kształtowanie się mowy dziecka jest podstawą rozwoju jego osobowości w ogóle. Rozumienie pozwala mu poznawać świat, a poprzez umiejętność mówienia dziecko wyraża swoje uczucia, emocje, pragnienia i przeżycia. »

  • Teoria
Więcej

OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY - jak stymulować rozwój mowy

  • 3 stycznia 2020
  • 202010
Więcej

Spis treści numeru

  • 3 stycznia 2020
  • 202010
Więcej
  • « pierwsza
  • «
  • 1
  • 2
  • »
  • ostatnia »
504505506507508515516517

Kategorie

  • Wszystkie
  • 2025
    • 76
    • 75
    • 74
    • 73
    • 72
    • 71
    • 70
  • 2019
    • 09
    • 08
    • 07
    • 06
    • 05
    • 04
    • 03
    • 02
    • 01
  • 2020
    • 21
    • 20
    • 21
    • 20
    • 19
    • 18
    • 17
    • 16
    • 15
    • 14
    • 13
    • 12
    • 11
    • 10
  • 2021
    • 33
    • 32
    • 31
    • 29
    • 30
    • 28
    • 22
    • 27
    • 26
    • 25
    • 24
    • 23
    • 22
  • 2022
    • 45
    • 44
    • 43
    • 42
    • 41
    • 40
    • 39
    • 38
    • 37
    • 36
    • 35
    • 34
  • 2023
    • 57
    • 56
    • 55
    • 54
    • 53
    • 52
    • 51
    • 50
    • 49
    • 48
    • 47
    • 46
  • 2024
    • 69
    • 68
    • 67
    • 66
    • 65
    • 64
    • 63
    • 62
    • 61
    • 60
    • 59
    • 58

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.