Wczesne wspomaganie rozwoju - logopeda ze szkoły czy z poradni
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju wymaga powołania stosownego zespołu, w skład którego wchodzi m.in. logopeda. Czy jednak musi być to logopeda zatrudniony w przedszkolu? A może wystarczy specjalista oddelegowany ze współpracującej z przedszkolem poradni psychologiczno-pedagogicznej? Sprawdzamy, jakie rozwiązania w tym zakresie obowiązują w przedszkolach publicznych i niepublicznych. »
NUMER LISTOPADOWY" „GRANICE MOJEGO JĘZYKA WYZNACZAJĄ GRANICE MOJEGO ŚWIATA.” Znaczenie wybranych technik lewopółkulowych wspierających rozwój mowy i funkcjonowania poznawczego
w numerze listopadowym - nr 32 kontynuujemy temat tzw. ćwiczeń lewopółkulowych (część pierwsza to nr 25, kwiecień 2021 r.). Autorka dr Małgorzata Błądek-Kolatorska szczegółowo opracowała pod względem teoretycznym i praktycznym zagadnienia dotyczące analogii i relacji. »
NUMER PAŹDZIERNIKOWY: CO MA RĘKA DO MÓWIENIA – O ZWIĄZKU MOTORYKI RĘKI Z MOTORYKĄ APARATU MOWY
W październiku oddamy w Twoje ręce numer czasopisma Strefa logopedy, którego treść traktuje o motoryce małej dłoni i aparatu mowy. Autorka przygotowała 23 atrakcyjne ćwiczenia na kartach pracy, których celem jest zarówno wspieranie rozwoju sprawności manualnej, jak i sprawności aparatu mowy. Ponadto zaproponowała liczne atrakcyjne formy zabaw edukacyjnych usprawniających rękę i mowę. Obszerny zbiór przepisów na wykonanie mas plastycznych z pewnością zainteresuje terapeutów i pomoże urozmaicić formy ćwiczeń w gabinecie. »
- « pierwsza
- «
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- »
- ostatnia »