Aktualny

WSPOMAGAJĄCE METODY KOMUNIKACJI – 12 PYTAŃ I ODPOWIEDZI

Anna  Gajda

Autor: Anna Gajda

Dodano: 28 czerwca 2024

Na czym polega różnica pomiędzy kompetencją językową a komunikacyjną?

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anna  Gajda

Autor: Anna Gajda

neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta metody prof. Alfreda Tomatisa. Pracuje z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi, chorobami genetycznymi, zaburzeniami artykulacyjnymi. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu diagnozy funkcjonalnej, terapii metodą dr Svetlany Masgutovej, wspomagających metod komunikacji, stymulacji traktu ustno-twarzowego, integracji odruchów, trudności w jedzeniu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu logopedii i integracji sensorycznej. Uczestniczyła w licznych konferencjach naukowych. Jest współautorką publikacji naukowych na temat dwutorowego programowania języka i komunikacji. Na co dzień współpracuje z Centrum Terapii i Diagnozy Inicjatywa.
Słowa kluczowe:
komunikacja

DIAGNOZA I TERAPIA ZABURZEŃ GŁOSU U DZIECI

DIAGNOZA I TERAPIA ZABURZEŃ GŁOSU U DZIECI
Sprawdź »