Na czym polega różnica pomiędzy kompetencją językową a komunikacyjną?
Pozostało jeszcze 99% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
- atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
- dostęp do E-szkoleń
- zaproszenia na certyfikowane webinaria
- dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
Autor: Anna Gajda
neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta metody prof. Alfreda Tomatisa. Pracuje z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi, chorobami genetycznymi, zaburzeniami artykulacyjnymi. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu diagnozy funkcjonalnej, terapii metodą dr Svetlany Masgutovej, wspomagających metod komunikacji, stymulacji traktu ustno-twarzowego, integracji odruchów, trudności w jedzeniu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu logopedii i integracji sensorycznej. Uczestniczyła w licznych konferencjach naukowych. Jest współautorką publikacji naukowych na temat dwutorowego programowania języka i komunikacji. Na co dzień współpracuje z Centrum Terapii i Diagnozy Inicjatywa.