Cel: Doskonalenie dysocjacji palców i opozycji kciuka, usprawnianie percepcji słuchowej.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej (w tym pamięci wzrokowej), doskonalenie chwytu szczypcowego, utrwalanie wymowy głoski.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie rozumienia i zapamiętywania instrukcji słownej.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, usprawnianie oddechu dynamicznego.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, doskonalenie narracji i dialogu.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski.
Cel: Doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski, usprawnianie dojrzałego typu połykania.
Cel: Usprawnianie umiejętności cięcia nożyczkami, doskonalenie percepcji wzrokowej, kształtowaniekoordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głosek w narracji, rozwijanie słownictwa.
Cel: Kształtowanie umiejętności cięcia nożyczkami, usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie właściwego toru oddechowego.
Cel: Kształtowanie czucia powierzchniowego, doskonalenie sprawności palców, kształtowanie koordynacji ręka – oko, doskonalenie artykulacji.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.