Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Posłuchaj pierwszej części zdania, którą przeczyta logopeda. Następnie odszukaj w prawej kolumnie wyraz, który pasuje do jego zakończenia. Przeczytaj go i połącz.
Cel: Wysłuchiwanie miejsca głoski [ć] w wyrazach. Polecenie: Otocz pętlą obrazki, w nazwie których usłyszysz głoskę [ć] i poprowadź kolorowymi liniami do odpowiednich plecaków.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Odpowiedz na pytania, a odpowiedzi (czasowniki) wpisz do diagramów. Widoczne litery w diagramie to pierwsze litery haseł.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Połącz pasujące do siebie wyrazy i przeczytaj utworzone wyrażenia.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wyrazach.Polecenie:1. Połącz kropki i dowiedz się co zostało ukryte na obrazku.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wyrazach.Polecenie:1. Rozwiąż krzyżówkę.2. Litery z pól oznaczonych numerami wpisz do okienek i przeczytaj rozwiązanie.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wyrazach.Polecenie:Wersja łatwiejsza: Logopeda czyta wyraz z lewej kolumny. Dziecko czyta wyraz z prawej kolumny.Wersja trudniejsza: Logopeda czyta wyraz z lewej kolumny, zakrywa prawą, a dziecko zgaduje przeciwieństwo.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w parach wyrazów.Polecenie:1. Wskaż na każdego bociana i powiedz „bocian”, a potem na każdy cień i powiedz „cień”.2. Przyjrzyj się uważnie, wskaż bociany, które mają takie same cienie i połącz.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w parach wyrazów.Polecenie:1. Odczytaj pary wyrazów: ciemny kącik, ciemny cień, itd.2. Odszukaj i wskaż pasujący do każdej pary wyrazów obrazek i powtórz wyrażenie.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.