Aktualny

Zapraszamy na szkolenie: Rola zabawy w terapii dziecka z ASD

Agnieszka Stefaniak-Szołyga

Autor: Agnieszka Stefaniak-Szołyga

Dodano: 17 maja 2024
szkolenie

Zapraszamy od udziału w szkoleniu autorstwa Agnieszki Stefaniak-Szołygi pt. „Rola zabawy w terapii dziecka z ASD”. Ekspertka zawarła w treści odpowiedzi między innymi na pytania:

  • Czym dla dziecka jest zabawa?
  • Jakie są rodzaje zabawy i jakie są jej cele?
  • Jak wygląda zabawa dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu i z czego wynikają różnice względem zabawy dziecka rozwijającego się neurotypowo?
  • W jakim celu i jak uczyć dziecko bawienia się?

Pozostało jeszcze 43% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Stefaniak-Szołyga

Autor: Agnieszka Stefaniak-Szołyga

neurologopeda, terapeuta karmienia, certyfikowany diagnosta Ados-2, pedagog specjalny i przedszkolny. Jeden z niewielu praktyków Play Therapy (terapii zabawą) w Polsce i Europie, oligofrenopedagog, certyfikowany terapeuta Empathy Dolls, terapeuta treningu słuchowego Neuroflow. Terapeuta Integracji Sensorycznej I stopnia. Na co dzień pracuje z dziećmi, prowadząc terapię indywidualną i grupową. Współpracuje od kilku lat z Uniwersytetem Warszawskim, prowadząc zajęcia ze studentami logopedii z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej oraz autyzmu. Prowadzi praktyki dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego, szkolenia dla rodziców, studentów i specjalistów. Doświadczenie zdobyła pracując w przedszkolu integracyjnym oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Prowadzi zajęcia terapeutyczne, podczas których najważniejsze jest dla niej podejście oparte na relacji z dzieckiem. Cechuje ją podejście integracyjno-holistyczne do małego człowieka. Zawsze podąża za potrzebami dzieci i jest ich wiernym słuchaczem. Działalność terapeutyczną opiera wyłącznie na stworzonej więzi z dzieckiem i zabawie, w której dziecko czuje się bezpiecznie i może swobodnie wyrazić siebie.

ROLA MUZYKI W ROZWOJU I TERAPII MOWY DZIECKA

ROLA MUZYKI W ROZWOJU I TERAPII MOWY DZIECKA
Sprawdź »