Zapraszamy od udziału w szkoleniu autorstwa Agnieszki Stefaniak-Szołygi pt. „Rola zabawy w terapii dziecka z ASD”. Ekspertka zawarła w treści odpowiedzi między innymi na pytania:
- Czym dla dziecka jest zabawa?
- Jakie są rodzaje zabawy i jakie są jej cele?
- Jak wygląda zabawa dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu i z czego wynikają różnice względem zabawy dziecka rozwijającego się neurotypowo?
- W jakim celu i jak uczyć dziecko bawienia się?
Pozostało jeszcze 43% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
- atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
- dostęp do E-szkoleń
- zaproszenia na certyfikowane webinaria
- dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
Autor: Agnieszka Stefaniak-Szołyga
neurologopeda, terapeuta karmienia, certyfikowany diagnosta Ados-2, pedagog specjalny i przedszkolny. Jeden z niewielu praktyków Play Therapy (terapii zabawą) w Polsce i Europie, oligofrenopedagog, certyfikowany terapeuta Empathy Dolls, terapeuta treningu słuchowego Neuroflow. Terapeuta Integracji Sensorycznej I stopnia. Na co dzień pracuje z dziećmi, prowadząc terapię indywidualną i grupową. Współpracuje od kilku lat z Uniwersytetem Warszawskim, prowadząc zajęcia ze studentami logopedii z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej oraz autyzmu. Prowadzi praktyki dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego, szkolenia dla rodziców, studentów i specjalistów.
Doświadczenie zdobyła pracując w przedszkolu integracyjnym oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Prowadzi zajęcia terapeutyczne, podczas których najważniejsze jest dla niej podejście oparte na relacji z dzieckiem. Cechuje ją podejście integracyjno-holistyczne do małego człowieka. Zawsze podąża za potrzebami dzieci i jest ich wiernym słuchaczem. Działalność terapeutyczną opiera wyłącznie na stworzonej więzi z dzieckiem i zabawie, w której dziecko czuje się bezpiecznie i może swobodnie wyrazić siebie.