Aktualny

28. Sylaby z paradygmatu D (2)

Małgorzata Błądek-Kolatorska

Autor: Małgorzata Błądek-Kolatorska

Dodano: 30 czerwca 2023

Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie sylab z paradygmatu D.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Małgorzata Błądek-Kolatorska

Autor: Małgorzata Błądek-Kolatorska

Z wykształcenia doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Wieloletni terapeuta w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem „w Kontakcie” w Warszawie. Od października 2020 r. adiunkt w katedrze psychologii Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie (dawniej Wyższa Szkoła Menedżerska). Obszary zainteresowań naukowych: psychologia rozwojowa, psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, zaburzenia rozwoju, metody terapii zaburzeń rozwojowych, formy pracy z rodziną dzieci z zaburzeniami rozwoju. Autorka licznych publikacji.
Słowa kluczowe:
nauka czytaniaterapia

PACJENT Z ASD W GABINECIE LOGOPEDYCZNYM

PACJENT Z ASD W GABINECIE LOGOPEDYCZNYM
Sprawdź »