Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie sylab z paradygmatu F. Naśladowanie sekwencji.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
- atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
- dostęp do E-szkoleń
- zaproszenia na certyfikowane webinaria
- dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
Autor: Małgorzata Błądek-Kolatorska
Z wykształcenia doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Wieloletni terapeuta w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem „w Kontakcie” w Warszawie. Od października 2020 r. adiunkt w katedrze psychologii Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie (dawniej Wyższa Szkoła Menedżerska). Obszary zainteresowań naukowych: psychologia rozwojowa, psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, zaburzenia rozwoju, metody terapii zaburzeń rozwojowych, formy pracy z rodziną dzieci z zaburzeniami rozwoju. Autorka licznych publikacji.