Karta pracy 11
Ćwiczenie:• Słuchowe: rozumienie tekstu ze słuchu.Polecenie: Posłuchaj historii Ani i Wojtka. Przeczytam ją dwa razy. Potem pobawimy się w zabawę: prawda/fałsz – zadam pytania, a Ty odpowiesz mi, czy to prawda czy nieprawda. Możesz zaznaczyć odpowiednią buźkę przy każdym pytaniu. Na koniec pokoloruj obrazek.
- Data: 28.09.2020
Karta pracy 12
Ćwiczenie:• Gramatyczne:– związek zgody między przymiotnikiem a rzeczownikiem;– odmiana przymiotnika, zaimka przymiotnego dzierżawczego oraz pytajnego.Polecenie: Wytnij poniższe obrazki. Wylosuj obrazek i zadaj pytanie według poniższego wzoru. Następnie zamień się rolami z logopedą.
- Data: 28.09.2020
Karta pracy 14
Ćwiczenie:• Słownikowe: środki transportu lądowego.• Gramatyczne:– odmiana i użycie czasowników „jeździć” i „jechać”;– odmiana rzeczownika – narzędnik l. poj.Polecenie: Odczytaj zdania, wybierz właściwy czasownik („jeździć” lub „jechać”), wstaw wyrazy w odpowiedniej formie zamiast obrazków.
- Data: 28.09.2020
Karta pracy 2
Ćwiczenie:• Gramatyczne:– odmiana czasownika „brać” w czasie teraźniejszym;– odmiana rzeczownika – biernik l. poj.Polecenie: Dzieci wybrały się do sklepu. Znajdź wyjścia z labiryntów i odpowiedz, co każde z nich bierze z półki.Uzupełnij zdania pod obrazkiem oraz chmurki. Użyj odpowiedniej formy wyrazu „brać” w czasie przeszłym.
- Data: 28.09.2020
Karta pracy 3
Ćwiczenie:• Słownikowe: ubrania, czasowniki i zwroty odnoszące się do ubioru (nosić, mieć na sobie, wkładać, ubierać się w).• Gramatyczne: odmiana rzeczownika – biernik l. poj. i mn.Polecenie: Rozszyfruj kod i odnajdź na mapie wyrazy, których brakuje w zdaniach. Uzupełnij zdania wyrazami w odpowiedniej formie (biernik).
- Data: 28.09.2020
Karta pracy 6
Ćwiczenie:• Gramatyczne: odmiana rzeczownika – dopełniacz l. poj. rodzaju męskiego – różnicowanie na rzeczowniki żywotne i nieżywotne.Polecenie: Pobawimy się w pokaz magii. Czarodziej ma dwa magiczne kapelusze, w których wszystko znika.Do jednego kapelusza schowa tylko przedmioty (np. ubrania, pojazdy), a do drugiego tylko istoty żywe (np. osoby, zwierzęta). Połącz wyrazy znajdujące się na dole strony z odpowiednim kapeluszem. Powiedz: „Czary-mary! Jest kot i nie ma kota!”.
- Data: 28.09.2020







