• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

24. Różnice

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniu złożonym i w narracji – opis obrazka.1. Przyjrzyj się ilustracjom. Znajdź trzy różnice.2. Opowiedz o każdej różnicy pomiędzy obrazkami w jednym zdaniu.3. Jeśli potrafisz, zapisz zdania.

  • Data: 29.06.2020

25. Czarodziej

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie obrazka.1. Posłuchaj wiersza o krzyczącym czarodzieju.2. Opowiedz o tym, co wyskoczyło z kapelusza czarodzieja.

  • Data: 29.06.2020

26. Opowiedz o trzech obrazkach

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie obrazka.1. Opowiedz o tym, co widzisz na kolejnych obrazkach. Możesz skorzystać z podpowiedzi i wykorzystać słowa zapisane pod ilustracją. Pamiętaj o poprawnej wymowie szumków.2. Pokoloruj obrazki.

  • Data: 29.06.2020

27. Szykowna Żyrafa Bożena

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – omówienie obrazka.1. Dwukrotnie przeczytaj lub wysłuchaj uważnie opisu wyglądu żyrafy Bożeny.2. Wytnij lub zagnij fragment strony, na której jest tekst.3. Pokoloruj z pamięci żyrafę, zgodnie z informacjami zawartymi w tekście.4. Przeczytaj lub wysłuchaj ponownie opisu żyrafy. Czy udało Ci się bezbłędnie zapamiętać jej wygląd?5. Opowiedz o tym, jak wygląda pokolorowana przez Ciebie żyrafa.

  • Data: 29.06.2020

28. Notatnik botaniczny

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie.1. Posłuchaj informacji o kwiatach.2. Dokończ ich nazwy.3. Pokoloruj kwiatki zgodnie z informacjami zawartymi w tekstach.4. Opowiedz o tym, co wiesz lub co udało ci się zapamiętać z informacji o kwiatach.5. Powiedz: Jak się nazywają? Jakie mają kolory? Jaka jest ich łodyżka? Jak wyglądają kieliszki tych kwiatów? O jakiej porze roku kwitną?

  • Data: 29.06.2020

29. Notatnik ornitologiczny

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie.1. Posłuchaj nazw i opisów wyglądu ptaków.2. Na podstawie opisu znajdź obrazek ptaka i oznacz go odpowiednim kolorem.3. Czy znasz te ptaki? Nazwy których ptaków zapamiętałeś? Opowiedz o wyglądzie ptaków, które najbardziej ci się spodobały.

  • Data: 29.06.2020

3. Każdy z nas ma szczególny charakter

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w wyrazach ze zbitką spółgłoskową [šč].1. Posłuchaj lub przeczytaj krótkie opisy dzieci.2. Dopasuj odpowiednią cechę do dziecka.

  • Data: 29.06.2020

30. Koncert na łące

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących – omówienie obrazka.1. Znajdź na obrazku, wskaż i powtórz nazwę następujących mieszkańców łąki

  • Data: 29.06.2020

31. Różne zdarzenia

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – odpowiedzi na pytania otwarte.1. Posłuchaj opowiadań.2. Odpowiedz na pytania.1. Wycieczka rowerowa

  • Data: 29.06.2020

32. Tajemniczy przybysz

Cel: Utrwalanie głosek szumiących w mowie – odpowiedzi na pytania otwarte.1. Posłuchaj opowiadania o przygodzie małego Mariusza.2. Odpowiedz na pytania do tekstu.

  • Data: 29.06.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • »
  • ostatnia »
705706710711712713681714715716

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.