Cel:• rozwijanie poczucia rytmu;• rozwijanie aktywności werbalnej;• doskonalenie pamięci ruchowej i słuchowej;• rozwijanie umiejętności koncentracji uwagi;• usprawnianie artykulatorów.
Ćwiczenie słuchowo-ruchowe
Ćwiczenie słowno-ruchowe
Cel: Usprawnianie motoryki rąk, doskonalenie umiejętności reagowania na bodziec słuchowy.
Ćwiczenie słuchowe Cel: Usprawnianie słuchu fonematycznego, doskonalenie percepcji słuchowej, kinestezji artykulacyjnej.
Ćwiczenie słowno-ruchoweCel: Usprawnianie artykulatorów i koordynacji ruchowej, doskonalenie umiejętności śpiewu.
Ćwiczenie słowno-ruchoweCel: Usprawnianie artykulatorów, doskonalenie motoryki rąk.
Ćwiczenie usprawniające motorykęCel: Usprawnienie motoryki precyzyjnej (dłoni i artykulatorów), usprawnianie reakcji na bodziec.
Poniżej wymienione zostały najważniejsze umiejętności w zakresie mowy i komunikacji dziecka dwuletniego.Jeśli zaznaczysz 2–3 odpowiedzi NIE, zalecam konsultację z neurologopedą.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.