Cel: Wprowadzenie w czytanie uczestniczące. Doskonalenie słuchania, czekania na swoją kolej, dokańczania, odpowiadania, nazywania, wybierania.
Cel: Wspieranie rozumienia, modelowanie nowych słów, wykorzystanie codziennej rutyny do uczenia.
Cel: Ustalenie, jakie znaczenie komunikacyjne niosą zachowania, wokalizacje/słowa i gesty ucznia. Ustalenie, co uczeń komunikuje swoim zachowaniem.
Cel: Nauka modelowania słownictwa podczas aktywności, wizualne wspieranie rozumienia.
Cel: Modelowanie, wspieranie rozumienia komunikatów werbalnych, nauka dokonywania wyboru.
Cel: Wyrabianie systematyczności we wprowadzaniu nowych słów i codziennej nauce poprzez modelowanie.
Cel: Zebranie jak największej liczby słów, które można modelować w danym kontekście, podczas wykonywania czynności.
Cel: Różnicowanie głosek [v] i [f] w parach wyrazów.
Cel: Doskonalenie umiejętności wymawiania głoski [f] w parach wyrazów.
Cel: Utrwalenie umiejętności wymawiania głoski [f] w parach wyrazów.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.