Cel: Utrwalanie i kontrola wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – dialog spontaniczny.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zbitkach [žǯ].1. Przeczytaj lub powtórz opisy obrazków.2. Dokończ rysowanie obrazków.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ǯ] w zbitce [ǯǯ].1. Której kropli dżdżu uda się spłynąć po rynnie do kałuży, z której czerpie wodę spragniony dżdżownik? Zaznacz trasę.2. Powtórz wyrazy zapisane w kałuży.
Cel: Utrwalanie wymowy zbitek „ższ” [šš].Uzupełnij luki. Wpisz brakujące słowa i je wypowiedz.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek [š] i [ž] w wyrażeniach dwuwyrazowych.1. Dokończ rysowanie przedmiotów zgodnie z kierunkiem strzałek.2. Odczytaj lub powtórz wyrażenia. Narysuj pod obrazkiem symbol, który znajduje się przy pasującym wyrażeniu.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek [š] i [ž] w wyrażeniach dwuwyrazowych.Wytnij elementy. Zagraj w szumiące i rzężące memory. Po każdym odkryciu kartonika przeczytaj lub powtórz nazwę rzeczy na obrazku.
Cel: utrwalanie nazw kolorów, zapoznanie z liczebnikami 1–7, rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, wyzwalanie aktywności twórczej dziecka poprzez działalność plastyczną.
Cel: utrwalanie nazw kolorów oraz pojęć określających położenie przedmiotu w przestrzeni, przeliczanie, użycie liczebnika w zdaniu.
Cel: usprawnianie narządów mowy, różnicowanie torów oddechowych, naśladowanie odgłosów i dźwięków, użycie liczebnika w zdaniu, wyzwalanie aktywności komunikacyjnej.
Cel: rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, wyzwalanie aktywności komunikacyjnej dziecka.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.