Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w nagłosie wyrazów.Polecenie:1. Przeczytaj przymiotniki i przysłówki w stopniu równym, wyższym i najwyższym.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w śródgłosie wyrazów.Polecenie: Nazwij prawidłowo obrazki.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w śródgłosie wyrazów.Polecenie: Połącz kropki i wpisz w okienka nazwę ptaka.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w śródgłosie wyrazów.Polecenie:1. Posłuchaj odczytywanych przez logopedę wyrazów z lewej kolumny. Utwórz i zapisz ich zdrobnienia.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w śródgłosie wyrazów.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Nazwij prawidłowo obrazki.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Przeczytaj jednosylabowe wyrazy w serduszkach. Pamiętaj, że litery dź na końcu wyrazów to głoska [ć].
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Posłuchaj pierwszej części zdania, którą przeczyta logopeda. Następnie odszukaj w prawej kolumnie wyraz, który pasuje do jego zakończenia. Przeczytaj go i połącz.
Cel: Wysłuchiwanie miejsca głoski [ć] w wyrazach. Polecenie: Otocz pętlą obrazki, w nazwie których usłyszysz głoskę [ć] i poprowadź kolorowymi liniami do odpowiednich plecaków.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w wygłosie wyrazów.Polecenie: Odpowiedz na pytania, a odpowiedzi (czasowniki) wpisz do diagramów. Widoczne litery w diagramie to pierwsze litery haseł.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.