Polecenie: Uzupełnij rymowankę brakującymi rymami, które zostały zilustrowane pod tekstem. Rozwiązania wpisz w wyznaczone do tego miejsce. Pamiętaj o kropce na końcu zdania.
Polecenie: W każdym rzędzie zakreśl pętlą wyrazy rozpoczynające się taką samą głoską.
Polecenie: Przygotuj czerwoną i niebieską kredkę. Zaznacz czerwonym kolorem wszystkie zwierzęta zwrócone w prawą stronę. Kolorem niebieskim zaznacz zwierzęta odwrócone w lewą stronę. Podpisz obrazki.
Polecenie: Postępuj zgodnie z podanymi poniżej instrukcjami.
Polecenie: Nazwij przedstawione poniżej obrazki wypowiadając ich nazwę na głos. Ułóż wyraz z pierwszych liter podanych obrazków i wpisz go poniżej w wyznaczonym miejscu.
Polecenie: Nazwij obrazki. Pod obrazkami znajdują się okienka. Każde okienko odpowiada jednej sylabie. Podziel nazwę obrazka na sylaby, mówiąc je na głos i wyklaskując sylaby. Podpisz obrazki. Policz sylaby.
Polecenie: Ułóż wyraz z rozsypanki sylabowej i otocz pętlą właściwy obrazek.
Cel: Wysłuchiwanie głoski [ć] w wyrazach.Polecenie: Posłuchaj nazw obrazków i otocz pętlą te, w których usłyszysz głoskę [ć].
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [ć] w nagłosie wyrazów.Polecenie: Nazwij prawidłowo obrazki.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [ć] w nagłosie wyrazów.Polecenie: Przeczytaj sylaby znajdujące się w słoju.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.