Cel: Kształtowanie chwytu pęsetowego, usprawnianie percepcji wzrokowej, kształtowanie logicznego myślenia, doskonalenie rozumienia słuchanego tekstu.
Cel: Kształtowanie dysocjacji palca wskazującego (podczas pracy plasteliną), usprawnianie chwytu pęsetowego (podczas wyklejania kawałkami papieru), utrwalanie wymowy głoski.
1. Jadalny glutekPotrzebne będą: 2 łyżki mąki ziemniaczanej, 0,5 l wody, barwnik spożywczy, mały garnek, plastikowy pojemnik, drobne przedmioty, zabawki (klocki, kamyki, szklane kulki i inne).
Cel: Doskonalenie dysocjacji palców i opozycji kciuka, usprawnianie percepcji słuchowej.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej (w tym pamięci wzrokowej), doskonalenie chwytu szczypcowego, utrwalanie wymowy głoski.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie rozumienia i zapamiętywania instrukcji słownej.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, usprawnianie oddechu dynamicznego.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, doskonalenie narracji i dialogu.
Cel: Usprawnianie percepcji wzrokowej, doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski.
Cel: Doskonalenie chwytu pęsetowego, kształtowanie koordynacji ręka – oko, utrwalanie wymowy głoski, usprawnianie dojrzałego typu połykania.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.