Aktualny
Zbiór ćwiczeń do terapii dziecka ze specyficznymi zaburzeniami językowymi – SLI (klasy IV–VI szkoły podstawowej) - Część teoretyczna
Publikacja dotyczy dzieci, które:
- chcą powiedzieć „grzebień”, a mówią „widelec” (wypowiedź spontaniczna dziewczynki, lat 8: „Ja mam takie włosy, że rano w ogóle nie potrzebuję do nich używać widelca”);
- z trudem lub nieskutecznie starają się przypomnieć sobie potrzebne słowo (wypowiedź chłopca, lat 9, który usiłuje przypomnieć sobie nazwę drzewa „śliwa”: „Wiem, jak to wygląda, ale nie pamiętam, jak to się nazywało, fioletowe, wiśniowe, jabłkowe?”);
- nie używają nazwy, ale opisują to, co widzą (chłopiec, lat 7, zapytany, co robi dyrygent, odpowiedział: „Mówi, co oni musą glać i macha”);
- mają wiele różnych trudności z rozumieniem mowy i tworzeniem wypowiedzi.
Adresowana jest do logopedów i innych specjalistów, nauczycieli i rodziców, którzy poszukują gotowych materiałów, pomysłów i inspiracji do terapii dziecka z SLI.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
- atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
- dostęp do E-szkoleń
- zaproszenia na certyfikowane webinaria
- dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą