Czy wiesz, że kiedyś podczas gry w piłkę Lucek trochę nabroił? Co takiego się wydarzyło? Wskaż obrazek pokazujący to, co się stało, gdy chłopiec zbyt mocno kopnął piłkę. Masz przed sobą obrazki w dwóch rzędach. Znajdź i połącz ze sobą w pary te, które pokazują przyczynę i skutek różnych wydarzeń.
Czy wiesz w jakiej kolejności ułożyć obrazki?
Ułóż obrazki we właściwej kolejności.
Lucek, Lena i Lusia wyruszają w drogę. Muszą pokonać kręte drogi labiryntu, by dostać się do nagrody. Co jest w środku? Tego dowie się tylko zwycięzca! A kto nim będzie? Poprowadź dzieci przez labirynt i przekonaj się sam!
Lucek wybrał się na spacer do parku. Podziwiał wysokie drzewa, krzaki i zwierzęta, które pojawiły się na jego drodze. Czy Ty także dostrzegasz je wszystkie? Spójrz na obrazek i znajdź na nim poszczególne elementy. Gdzie schowała się myszka? A gdzie rośnie tulipan? A pozostałe elementy – czy dasz radę je odnaleźć? Wskaż je i opowiedz o tym, gdzie się znajdują
Masz przed sobą kilka obrazków przedstawiających Lucka i jego znajomych. Czy wiesz, co może czuć każde z dzieci? Spróbuj jednym słowem opisać te stany. Pomocne mogą być także opisy rysunków – wystarczy dokończyć zdanie i odpowiednie słowo wpisać w kratki krzyżówki. Gdy skończysz, przeczytaj rozwiązanie. Czy wiesz, co oznacza to słowo?
Autyzm – czym jest? Poznaj zarys historii autyzmu, podstawowe informacje o pierwszych symptomach, kryteriach diagnostycznych oraz sposobach klasyfikacji całościowych zaburzeń rozwoju.
Chcesz dowiedzieć się lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu terapii głosek szeregu szumiącego? Zapraszamy na szkolenie prowadzone przez eksperta z tej dziedziny!
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz przed samogłoską w nagłosie wyrazów.Na ogonie latawca napisano wyrazy w pięciu kolorach. Wyrazy w tym samym kolorze zaczynają się taką samą sylabą.
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w zbitce spółgłosek (czt) na początku wyrazów.Logopeda czyta na głos utworzone wyrazy i podaje własne przykłady ich użycia lub korzysta z propozycji w nawiasach
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów.1. Połącz kropki a dowiesz się co przedstawiają rysunki.
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów.1. Wpisz litery z płomieni do okienek i przeczytaj jakie powstały wyrazy.
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów1. Połącz litery z górnych części obrazków z cząstką wyrazu umieszczoną pośrodku rysunku i napisz utworzone wyrazy według wzoru, a potem przeczytaj.2. Odpowiedz na pytanie: „co on zrobił?” zmieniając czasowniki z czasu przyszłego na czas przeszły
Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów.Przeczytaj lub powtórz za logopedą co robią zwierzęta, a następnie połącz obrazki z pasującym wyrazem.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.