Cel: Utrwalanie głoski „sz” w wyrazach.Polecenie: Z rozsypanki literowej ułóż wyrazy i napisz obok.
Cel: Utrwalanie głoski „sz” w wyrazach.Polecenie:1. Przeczytaj wyrazy.2. W każdym wyrazie ukrył się jeden lub więcej wyrazów, znajdź je.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w parach wyrazów.Polecenie: Przeczytaj pary wyrazów, a potem połącz z pasującym obrazkiem.
Cel: Utrwalanie głoski „sz” w parach wyrazów.Polecenie: Nazwij obrazki i dobierz odpowiednie określenie.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Wskaż każdą myszkę i powiedz „myszka”.2. Połącz w pary takie same myszki.3. Otocz kółkiem każdy okruszek i powiedz „okruszek”.
Cel: Utrwalanie głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Przeczytaj imiona dzieci, a potem nazwy miast.2. Które miasta są ci znane?
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Wytnij obrazki wzdłuż linii przerywanych i przeczytaj nazwy ptaków.2. Gra memory dla 2–3 osób. Potasuj karty i rozłóż na stole obrazkami na dół. Zaczyna najmłodszy gracz. Każdy na przemian odsłania dwie wybrane karty, nazywa i pokazuje. Osoba, która odkryje parę takich samych kart, zabiera je ze stołu. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par.
Cel: utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Przeczytaj części zdań w lewej kolumnie, potem w prawej.2. Połącz ze sobą pasujące fragmenty zdań.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie: Przyjrzyj się obrazkowi, a potem przeczytaj zdania.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Przyjrzyj się obrazkowi, a potem przeczytaj zdania.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Nazwij rzeczy na obrazku.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w zdaniach.Polecenie:1. Przeczytaj napisy na obrazku.2. Przeczytaj zdania.
Cel: Wysłuchiwanie głoski „sz” w wyrazach
Cel: Wysłuchiwanie miejsca głoski „sz” w wyrazach.Polecenie: Otocz pętlą i poprowadź kolorowymi liniami do szkatułek obrazki, w nazwie których usłyszysz głoskę „sz”:
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w izolacji.Polecenie:1. Odszukaj „sz”, poprawnie przeczytaj i pokoloruj po śladzie.2. Przeczytaj jeszcze raz każde „sz” i otocz pętlą.3. Czytając kolejny raz „sz”, połącz ze sobą pętle kolorową linią.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.