Zobacz ile pracy nad wzorową wymową jest już za Tobą! Gratulacje!Zdobywaj nowe umiejętności i odznaczaj je kolorując kolejne stopnie drogi na szczyt. Powodzenia.
Emocjonująca gra z żetonami!Kto pierwszy dotrze do ogona? Kto zbierze więcej żetonów? Kto wymyśli ciekawsze zdanie lubopowiadanie? Gra, która zapewnia dobrą zabawę, daje wiele możliwości i nigdy nie przebiegatak samo.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie obrazka.1. Opowiedz o tym, co widzisz na kolejnych obrazkach. Możesz skorzystać z podpowiedzi i wykorzystać słowa zapisane pod ilustracją. Pamiętaj o poprawnej wymowie szumków.2. Pokoloruj obrazki.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – omówienie obrazka.1. Dwukrotnie przeczytaj lub wysłuchaj uważnie opisu wyglądu żyrafy Bożeny.2. Wytnij lub zagnij fragment strony, na której jest tekst.3. Pokoloruj z pamięci żyrafę, zgodnie z informacjami zawartymi w tekście.4. Przeczytaj lub wysłuchaj ponownie opisu żyrafy. Czy udało Ci się bezbłędnie zapamiętać jej wygląd?5. Opowiedz o tym, jak wygląda pokolorowana przez Ciebie żyrafa.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie.1. Posłuchaj informacji o kwiatach.2. Dokończ ich nazwy.3. Pokoloruj kwiatki zgodnie z informacjami zawartymi w tekstach.4. Opowiedz o tym, co wiesz lub co udało ci się zapamiętać z informacji o kwiatach.5. Powiedz: Jak się nazywają? Jakie mają kolory? Jaka jest ich łodyżka? Jak wyglądają kieliszki tych kwiatów? O jakiej porze roku kwitną?
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie.1. Posłuchaj nazw i opisów wyglądu ptaków.2. Na podstawie opisu znajdź obrazek ptaka i oznacz go odpowiednim kolorem.3. Czy znasz te ptaki? Nazwy których ptaków zapamiętałeś? Opowiedz o wyglądzie ptaków, które najbardziej ci się spodobały.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących – omówienie obrazka.1. Znajdź na obrazku, wskaż i powtórz nazwę następujących mieszkańców łąki
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – odpowiedzi na pytania otwarte.1. Posłuchaj opowiadań.2. Odpowiedz na pytania.1. Wycieczka rowerowa
Cel: Utrwalanie głosek szumiących w mowie – odpowiedzi na pytania otwarte.1. Posłuchaj opowiadania o przygodzie małego Mariusza.2. Odpowiedz na pytania do tekstu.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – odpowiedzi na pytania otwarte, narracja. Odpowiedz na pytania zapisane poniżej.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – narracja fabularna.1. Przyjrzyj się uważnie drodze, jaką żubr musi pokonać, aby dostać się do lasu.2. Opowiedz o jego wyprawie. Powiedz, jakie przeszkody napotykał na ścieżce i kogo spotkał w czasie podróży. Pamiętaj o wzorowej wymowie głosek szumiących.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – narracja fabularna.1. Wytnij i przeczytaj lub powtórz zdania.2. Zdecyduj, do którego obrazka pasuje zdanie.3. Opowiedz własnymi słowami historyjkę o szopie Czarku.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – narracja fabularna.1. Przeczytaj lub posłuchaj o tym, co przytrafiło się Przemkowi i Marzenie.2. Opowiedz własnymi słowami tę historyjkę.3. Wymyśl i zapisz tytuł dla tego komiksu.
Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniach złożonych, utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – narracja fabularna.1. Wytnij zdania wraz z symbolami. Tnij tylko po przerywanych liniach.2. Przeczytaj lub powtórz zdania.3. Zdecyduj, w jakiej kolejności należy ułożyć zdania tak, aby stworzyły historię.4. Sprawdź poprawność ułożenia zdań. Ułóż zdania w tabeli poniżej. Kolejność symboli odpowiada kolejności zdań w opowiadaniu.5. Opowiedz historię o wróżce Bożence własnymi słowami. Czy pamiętasz przepis na pyszny zaczarowany poncz?
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.