„To właśnie w ręce ludzkiej natura zawarła wszelką doskonałość. Wyższość ręki nad wszelkimi narzędziami wynika z tego, że łączy ona w sobie siłę z różnorodnością zakresu i szybkością ruchów (…) oraz wrażliwością czuciową, dzięki czemu jest ona w stanie dostosowywać się do utrzymania, pociągania, przędzenia, tkania, budowania. To dzięki ręce człowiek zarabia na życie, rodzice pieszczą swoje dzieci, muzyk gra sonaty, ociemniały czyta, a głuchy mówi” [1]. Słowa te, jakże prawdziwe, pokazują wartość właśnie tej części ciała, której, obok sfery orofacjalnej, dotyczy tematyka opracowania.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w zdaniach. Doskonalenie narracji.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w zdaniach złożonych.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w mowie.
Poznaj porady dla logopedów.
Ocena efektywności terapii logopedycznej
Przygotowanie do gry: Wytnij tabele do gry oraz tafelki z obrazkami. Zalaminuj tabele (opcjonalnie także tafelki). Tafelki rozłóż na blacie rewersem do góry.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w wyrażeniach.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w wyrażeniach
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w zdaniach prostych.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w wygłosie wyrazów. Doskonalenie analizy słuchowej wyrazu.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w wyrazach, w których występuje ona dwukrotnie.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w wygłosie wyrazów.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.