Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w nagłosie wyrazów. Doskonalenie pamięci wzrokowej.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w śródgłosie wyrazów. Analiza słuchowa wyrazu.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w śródgłosie wyrazów.
Cel: Różnicowanie słuchowe głosek [t] – [k].
Cel: Różnicowanie słuchowe głosek [t] – [d].
Cel: Wywoływanie głoski [t] metodą słów kluczowych z wykorzystaniem wyrażeń dźwiękonaśladowczych.
Cel: Wywołanie głoski [t]. Utrwalanie znajomości literowych odpowiedników głoski [t].
Cel: Wywołanie głoski [t]. Utrwalanie wymowy [t] w nagłosie sylab otwartych.
Cel: Utrwalanie wymowy [t] w nagłosie sylab otwartych. Doskonalenie analizy słuchowej wyrazu.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w nagłosie wyrazów. Doskonalenie analizy słuchowej wyrazu.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [t] w nagłosie wyrazów.
Choć przez rodziców często nie jest brana pod uwagę w ocenie artykulacji dziecka, głoska [t] wśród logopedów bywa nazywana „królową głosek”1. Jest jedną z pierwszych, które pojawiają się w rozwoju mowy dziecka, a jej prawidłowa artykulacja ma kluczowe znaczenie dla wyraźnej i poprawnej wymowy. Na pierwszy rzut oka może wydawać się nieskomplikowana. W praktyce jej realizacja bywa zaburzona z różnych przyczyn. W artykule omówiono aspekty związane z jej wymową, najczęstsze trudności oraz sposoby terapii logopedycznej.
Cel: Doskonalenie umiejętności wymawiania głoski [v] w nagłosie w parach wyrazów.
Cel: Utrwalenie umiejętności wymawiania głoski [f] w parach wyrazów.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.