• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego

Cel: Ocena sprawności aparatu artykulacyjnego (podczas badania)/usprawnianie aparatu artykulacyjnego (w trakcie terapii).

  • Data: 03.09.2019

Formy fleksyjne – czasy czasowników

Cel: Ocena użycia form czasu czasowników.

  • Data: 03.09.2019

Formy fleksyjne – przypadki

Cel: Ocena użycia form przypadków rzeczowników wraz z przymiotnikami (w liczbie pojedynczej i liczbie mnogiej).

  • Data: 03.09.2019

Głoski opozycyjne

Cel: Ocena/ćwiczenie artykulacji głosek szeregu syczącego i szumiącego, a także głosek r, l w parach sylab oraz wyrazach zawierających głoski opozycyjne s­sz, z­ż/rz, c­cz, dz­dż, r­l.Dziecko powtarza pary sylab umieszczone na obrazkach.

  • Data: 03.09.2019

Historyjka obrazkowa „głodny pies”.

Cel: Orientacyjna ocena możliwości poznawczych i umiejętności tworzenia wypowiedzi.

  • Data: 03.09.2019

Historyjka obrazkowa „wakacje nad morzem”

Cel: Ocena rozumienia tekstu mówionego.

  • Data: 03.09.2019

Kolory

Cel: Ocena użycia i rozumienia nazw kolorów.

  • Data: 03.09.2019

Kwestionariusz obrazkowy

Cel: Ocena artykulacji, orientacyjna ocena słownictwa czynnego.

  • Data: 03.09.2019

Polecenia proste i złożone

Cel: Ocena rozumienia poleceń prostych i/lub złożonych. Można zacząć od poleceń złożonych. Jeżeli dziecko je rozumie – nie ma konieczności badania poleceń prostych.

  • Data: 03.09.2019

Rymowanki

Cel: Ocena/ćwiczenie umiejętności łączenia wyrazów w pary ze względu na ich strukturę fonologiczno-fonetyczną (wyrazy rymujące się).

  • Data: 03.09.2019
  • « pierwsza
  • «
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • »
  • ostatnia »
358356355353349350354352351361

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

WĘDZIDEŁKA JAMY USTNEJ W PRAKTYCE LOGOPEDYCZNEJ. UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK TRZECH SZEREGÓW LOGOPEDYCZNYCH

WĘDZIDEŁKA JAMY USTNEJ W PRAKTYCE LOGOPEDYCZNEJ. UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK TRZECH SZEREGÓW LOGOPEDYCZNYCH
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Zapraszamy na szkolenie: O rozmowie w ujęciu diagnostycznym

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.