• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

Krzyżówka

Masz przed sobą kilka obrazków przedstawiających Lucka i jego znajomych. Czy wiesz, co może czuć każde z dzieci? Spróbuj jednym słowem opisać te stany. Pomocne mogą być także opisy rysunków – wystarczy dokończyć zdanie i odpowiednie słowo wpisać w kratki krzyżówki. Gdy skończysz, przeczytaj rozwiązanie. Czy wiesz, co oznacza to słowo?

  • Data: 29.05.2019

Labirynt

Lucek, Lena i Lusia wyruszają w drogę. Muszą pokonać kręte drogi labiryntu, by dostać się do nagrody. Co jest w środku? Tego dowie się tylko zwycięzca! A kto nim będzie? Poprowadź dzieci przez labirynt i przekonaj się sam!

  • Data: 29.05.2019

Liczebniki

Lucek wraz z całą rodziną wybrał się do parku na lody. Są tam również inne osoby. Sprawdź, kto jeszcze stoi w kolejce – ustaw w niej pozostałe osoby zgodnie z poleceniem logopedy. Policz je! Który w kolejce stoi dziadek? A Lucek? Czy jest na samym początku? Kto z nich jako pierwszy dostanie lody?

  • Data: 29.05.2019

Percepcja wzrokowa – Lucek w lesie

Lucek wybrał się na spacer do parku. Podziwiał wysokie drzewa, krzaki i zwierzęta, które pojawiły się na jego drodze. Czy Ty także dostrzegasz je wszystkie? Spójrz na obrazek i znajdź na nim poszczególne elementy. Gdzie schowała się myszka? A gdzie rośnie tulipan? A pozostałe elementy – czy dasz radę je odnaleźć? Wskaż je i opowiedz o tym, gdzie się znajdują

  • Data: 29.05.2019

Przyczyna i skutek

Czy wiesz, że kiedyś podczas gry w piłkę Lucek trochę nabroił? Co takiego się wydarzyło? Wskaż obrazek pokazujący to, co się stało, gdy chłopiec zbyt mocno kopnął piłkę. Masz przed sobą obrazki w dwóch rzędach. Znajdź i połącz ze sobą w pary te, które pokazują przyczynę i skutek różnych wydarzeń.

  • Data: 29.05.2019

Przymiotniki – przeciwieństwa

Masz przed sobą ważne zadanie! Musisz pomóc Luckowi dobrać w pary obrazki przedstawiające ludzi lub przedmioty. Jak? To bardzo łatwe! Przyjrzyj się obrazkom uważnie. Każdy z nich połączyć można tylko z jednym obrazkiem – tym, na którym widać przeciwieństwo pierwszego. Do dzieła!

  • Data: 29.05.2019

Przysłówki – przeciwieństwa

Gdy Lucek wyłącza światło przed pójściem spać, w jego pokoju robi się… no właśnie: czy wiesz jak? Na pewno nie jest wtedy jasno! Znajdź wśród obrazków ten, który pokazuje pokój chłopca i drugi, który można z nim połączyć. Następnie dobierz w pary również pozostałe obrazki!

  • Data: 29.05.2019
ćwiczenia dla dzieci

Co kto robi?

Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w parach wyrazów.Przeczytaj lub powtórz pary wyrazów, a potem połącz z odpowiednim obrazkiem. 

  • Data: 18.04.2019

Co on zrobi?

Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów1. Połącz litery z górnych części obrazków z cząstką wyrazu umieszczoną pośrodku rysunku i napisz utworzone wyrazy według wzoru, a potem przeczytaj.2. Odpowiedz na pytanie: „co on zrobił?” zmieniając czasowniki z czasu przyszłego na czas przeszły

  • Data: 18.04.2019

Ćwiczenia słuchowe (dż)

Cel: wysłuchiwanie głoski dż w wyrazach.Posłuchaj nazw obrazków i otocz pętlą te, przy których w nazwie usłyszysz głoskę dż.

  • Data: 18.04.2019
  • « pierwsza
  • «
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • »
  • ostatnia »
286284279285280277278258245262

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.