• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

Rozsypanka literowa

Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w izolacji1. Odszukaj cz, prawidłowo przeczytaj i pokoloruj po śladzie.2. Przeczytaj jeszcze raz cz i otocz pętlą.3. Czytając kolejny raz cz, połącz ze sobą pętle kolorową linią.

  • Data: 17.04.2019

Schodki

Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w nagłosie wyrazów wielosylabowych.Przeczytaj zaczynając od najwyższego schodka co jest napisane na kolejnych. 

  • Data: 17.04.2019

Tęczowe cz

Cel: Utrwalenie wymowy głoski cz w izolacji.1. Wskaż cztery dwuznaki cz w kolorze czerwonym, każdy przeczytaj lub powtórz.2. Wskaż i przeczytaj kolejne cztery dwuznaki cz w kolorach:a. zielonym b. pomarańczowym c. czarnym d. niebieskim3. Przeczytaj dwuznaki cz i otocz każdy kółkiem w tym samym kolorze.4. Utrwalając wymowę głoski cz kolejny raz – połącz kółka linią w takim samym kolorze.

  • Data: 17.04.2019

Wyścigówki

Cel: utrwalanie wymowy głoski cz w wygłosie sylab.1. Jesteś kierowcą wyścigówek. Od słowa „start” łącz kropki i przedłużaj fonację danej samogłoski aż do mety gdzie zakończysz wymową głoski cz.2. Pokoloruj auta.

  • Data: 17.04.2019
nożyczki

Co do czego?

Karta ćwiczeń „Co do czego?” to ćwiczenia rozumienia związku semantycznego wyrazów, z których jeden jest obiektem, a drugi narzędziem do wykonania czynności.

  • Data: 12.03.2019

Co może być…?

Karta ćwiczeń „Co może być…?”to ćwiczenie rozumienia słów wyrażonych imiesłowem biernym, mających tę samą podstawę słowotwórczą, ale różne przedrostki i tworzenia związków wyrazowych tego imiesłowu z właściwymi rzeczownikami. Wyrazy te tworzą związki zgody.

  • Data: 12.03.2019

Gdzie coś jest…?

Karty ćwiczeń „Gdzie coś jest…?” to ćwiczenia koniugacji. Dotyczy utworzenia formy osobowej czasownika z imiesłowu biernego oraz zastosowania tej formy w zdaniu. Jest także ćwiczeniem rozumienia różnego znaczenia wyrazów mających różne przedrostki, a tę samą podstawę słowotwórczą.

  • Data: 12.03.2019

Gdzie się znajduje lub skąd pochodzi?

Karta ćwiczeń „Gdzie się znajduje lub skąd pochodzi?”to ćwiczenia deklinacji. Dotyczy odmiany rzeczowników (nazw własnych) rodzaju męskiego i żeńskiego w miejscowniku liczby pojedynczej. Ćwiczą umiejętność rozumienia nazwy na podstawie brzmienia jej określenia wyrażonego przymiotnikiem. Ćwiczą również tworzenie rzeczownika w mianowniku z tego samego rzeczownika w miejscowniku.

  • Data: 12.03.2019

Kłopotliwe końcówki

Karta ćwiczeń „Kłopotliwe końcówki” to ćwiczenie deklinacji dotyczące odmiany rzeczowników pospolitych rodzaju żeńskiego w przypadkach, gdy formy odmiany zakończone są końcówką –ą lub –om. Wymaga zastosowania tych form w zdaniu. Jest jednocześnie ćwiczeniem związku rządu czasownika z rzeczownikiem. Jest także ćwiczeniem ortograficznym.

  • Data: 12.03.2019

Mam różne koleżanki

Karty ćwiczeń „Mam różne koleżanki”obok ćwiczeń fleksyjnych rzeczowników rodzaju żeńskiego w liczbie pojedynczej zwierają także ćwiczenia rozumienia i wzbogacania słownictwa. 

  • Data: 12.03.2019
  • « pierwsza
  • «
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • »
  • ostatnia »
224239223234197200201203202204

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

METODY WSPIERAJĄCE TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ (TAPING, ELEKTROSTYMULACJA, METODA BUTEJKI) TERAPIA WYMOWY GŁOSKI [d]

METODY WSPIERAJĄCE TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ (TAPING, ELEKTROSTYMULACJA, METODA BUTEJKI) TERAPIA WYMOWY GŁOSKI [d]
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Organizacja pracy logopedy w przedszkolu i szkole

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.