• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

15. Obrazki do budowania zdań

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki z obrazkami należy wyciąć. Staną się one częściami krótkich zdań, które będziemy budować wraz z dzieckiem.

  • Data: 03.01.2020

16. Zdania wyrazowo-obrazkowe

Instrukcja dla logopedy:Dziecko „czyta” zdania razem z logopedą poprzez nazywanie obrazków i (co ważne) używanie wyrazów w odpowiedniej formie gramatycznej.

  • Data: 03.01.2020

2. Wyrazy dźwiękonaśladowcze – plansza „w mieście”

Instrukcja dla logopedy:Dziecko wycina puzzle i układa obrazek.Proponowane zabawy dźwiękonaśladowcze na podstawie planszy:• klaksony samochodów: pi bip• stłuczka samochodów: bach• wystraszony/zmartwiony kierowca ze stłuczki: ojej ojej• jedzie karetka: i o i o• jedzie policja: iiiii ooooooo iiiiiiii oooooooo• jedzie straż pożarna: e o e o

  • Data: 03.01.2020

3. Wyrazy dźwiękonaśladowcze – plansza „na wsi”

Instrukcja dla logopedy:Proponowane zabawy dźwiękonaśladowcze na podstawie planszy:• krowa muczy: muuu• owca beczy: bee• koza meczy: mee• koń rży: ihaa

  • Data: 03.01.2020

4. Rozpoznawanie i nazywanie kolorów – plansze

Instrukcja dla logopedy:Zadaniem dziecka jest połączenie kółka danego koloru z właściwymi obrazkami (rzeczy występujące w danym kolorze, np. czerwony – pomidor, serce, biedronka).

  • Data: 03.01.2020

5. Co i dlaczego nie pasuje?

1. KOLORY2. PRZYMIOTNIKIInstrukcja dla logopedy:Zadaniem dziecka jest wskazanie, który element nie pasuje do pozostałych, i uzasadnienie dlaczego.W oryginale rysunki są niepokolorowane. W razie potrzeby (dostosowania poziomu trudności) można je pokolorować.

  • Data: 03.01.2020

6. Labirynty

Instrukcja dla logopedy:Zadaniem dziecka jest przeprowadzenie osób lub zwierząt przez labirynty (w sposób ustalony z logopedą – np. kredką, palcem).

  • Data: 03.01.2020

7. Historyjka obrazkowa 3-elementowa „prezent”

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki.

  • Data: 03.01.2020

8. Historyjka obrazkowa 4-elementowa „chłopiec na lodach”

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki.

  • Data: 03.01.2020

9. Historyjka obrazkowa 5-elementowa „dzieci lepią bałwana”

Instrukcja dla logopedy:Kartoniki należy wyciąć wzdłuż linii.Zadaniem dziecka jest przyjrzeć się obrazkom i ułożyć je we właściwej kolejności. Następnie prosimy dziecko, aby opowiedziało, co wydarzyło się na ilustracjach. Proponujemy również wymyślenie tytułu dla historyjki.

  • Data: 03.01.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • »
  • ostatnia »
513514501502503504505506507508

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

CIEKAWE WIERSZYKI PLĄCZĄCE JĘZYKI. LOGOPEDYCZNE WIERSZE DYKCYJNE

CIEKAWE WIERSZYKI PLĄCZĄCE JĘZYKI. LOGOPEDYCZNE WIERSZE DYKCYJNE
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.