• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Kalendarz logopedyczny
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

Karta pracy 35

Ćwiczenie:• Gramatyczne: zdanie podrzędnie złożone przydawkowe, zaimek przymiotny „który”.• Słownikowe: nazwy kolorów.Polecenie: Pokoloruj obrazki według informacji znajdujących się w zdaniu pod ilustracją. Odpowiedz na pytania pod tabelą. Pokoloruj pozostałe elementy ubioru i utwórz zdania według podanych wzorów.

  • Data: 29.09.2020

Karta pracy 36 HISTORYJKA OBRAZKOWA

Polecenie: Ułóż w odpowiedniej kolejności 6-elementową historyjkę obrazkową (ponumeruj obrazki), następnie dopasuj do obrazków odpowiednie zdania (wpisz numer obrazka i wybierz odpowiednią formę czasownika, na koniec spróbuj sam/a opowiedzieć historyjkę.   

  • Data: 29.09.2020

Karta pracy 37

Ćwiczenie:• Słuchowo-artykulacyjne: różnicowanie słuchowe i wymowa głosek szeregu szumiącego i ciszącego – opozycja [ś] – [š].Polecenie: Popatrz na obrazek przedstawiający chłopca i posłuchaj – chłopiec robi: [ś]. A teraz popatrz na obrazek przedstawiający drzewo – drzewo robi: [š]. Te dźwięki są podobne, ale nie są takie same. A teraz zagramy w memo. Będziemy szukać dwóch takich samych obrazków. Powiedz, co widzisz na obrazkach. Posłuchaj, jak ja mówię ten wyraz, i pokaż, który dźwięk słyszysz: czy jest to [ś] – pokaż chłopca, czy [š] – pokaż drzewo.

  • Data: 29.09.2020

Karta pracy 38

Ćwiczenie:• Gramatyczne: odmiana czasownika – czas przyszły złożony.Polecenie: Janek i Kasia znaleźli wehikuł czasu. To maszyna, która przeniesie ich w przyszłość. Ułóż wyrazy w odpowiedniej kolejności i dowiedz się, co dzieci będą robić w 2088 roku. Czy wiesz, jak jeszcze inaczej możesz to powiedzieć?

  • Data: 29.09.2020

Karta pracy 1

Ćwiczenie:• Słownikowe: podstawowe czasowniki• Gramatyczne: odmiana czasownika – 3 os. l. poj. czasu teraźniejszego trybu oznajmującegoPolecenie: Wypełnij krzyżówkę, odpowiadając na pytanie: „Co robi?”.

  • Data: 28.09.2020

Karta pracy 10

Ćwiczenie:• Gramatyczno-słownikowe: pluralia tantum.Polecenie: Wytnij obrazki znajdujące się na dole strony. Pomóż ufoludkowi, który pierwszy raz jest na Ziemi, i odpowiedz pełnym zdaniemna pytanie: „Co to jest?”. Wklej każdy obrazek w odpowiedni schematzdania: „To jest….” lub „To są…..”

  • Data: 28.09.2020

Karta pracy 11

Ćwiczenie:• Słuchowe: rozumienie tekstu ze słuchu.Polecenie: Posłuchaj historii Ani i Wojtka. Przeczytam ją dwa razy. Potem pobawimy się w zabawę: prawda/fałsz – zadam pytania, a Ty odpowiesz mi, czy to prawda czy nieprawda. Możesz zaznaczyć odpowiednią buźkę przy każdym pytaniu. Na koniec pokoloruj obrazek.

  • Data: 28.09.2020

Karta pracy 12

Ćwiczenie:• Gramatyczne:– związek zgody między przymiotnikiem a rzeczownikiem;– odmiana przymiotnika, zaimka przymiotnego dzierżawczego oraz pytajnego.Polecenie: Wytnij poniższe obrazki. Wylosuj obrazek i zadaj pytanie według poniższego wzoru. Następnie zamień się rolami z logopedą.

  • Data: 28.09.2020

Karta pracy 13

Ćwiczenie:• Gramatyczne: przyimki „do”, „dla”, „na”.Polecenie: Popatrz na obrazki i powiedz, która forma jest poprawna (przykład: Popatrz, na obrazku jest pasta. Czy to jest „pasta do zębów” czy „dla zębów”?). Zaznacz prawidłowy przyimek kółeczkiem.

  • Data: 28.09.2020

Karta pracy 14

Ćwiczenie:• Słownikowe: środki transportu lądowego.• Gramatyczne:– odmiana i użycie czasowników „jeździć” i „jechać”;– odmiana rzeczownika – narzędnik l. poj.Polecenie: Odczytaj zdania, wybierz właściwy czasownik („jeździć” lub „jechać”), wstaw wyrazy w odpowiedniej formie zamiast obrazków.

  • Data: 28.09.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • »
  • ostatnia »
784785786787763772773774775776

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]

ROZMOWY LISA Z ZAJĄCEM – UTRWALANIE WYMOWY GŁOSEK [s z c ʒ]
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Zapraszamy na szkolenie: Ciąć czy nie ciąć? Diagnoza wędzidełka języka

Więcej »
RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

RODO w gabinecie logopedycznym i prezentacja programu Logopeda+

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Zapraszamy na szkolenie: Oddech jako narzędzie relaksacji w terapii logopedycznej

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.