Cel: Kształtowanie świadomości dziecka na temat wpływu tempa wykonywanej czynności (w tym mowy) na efektywność działania.
Cel: Doskonalenie umiejętności budowania prawidłowych interakcji z rozmówcami.
Cel: Rytmizacja i upłynnienie mowy.
Cel: Zwiększenie świadomości pacjenta na temat wpływu tempa na jakość wykonywanych czynności.
Cel: Redukowanie tempa mowy poprzez zastosowanie techniki przedłużania samogłosek.
Cel: Spowolnienie tempa mowy, usprawnienie koncentracji uwagi.
Cel: Doskonalenie koncentracji uwagi.
Cel: Poprawa zrozumiałości wypowiedzi przez usprawnianie wyrazistości artykulacji.
Cel: Nauka prawidłowego stosowania pauz w wypowiedzi. Doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Cel: Kształtowanie prawidłowej prozodii mowy.
Karty Pracy
e-Szkolenia
Gry i Zabawy
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.