Aktualny
Logopeda+ Zarządzaj swoim gabinetem logopedycznym efektywnie i bez stresu!

Wszystko, czego potrzebuje Twój gabinet! Logopeda+ to kompletne narzędzie, które wspiera Cię w pracy terapeutycznej, administracyjnej i finansowej – od A do Z.
Logopeda+ Zarządzaj swoim gabinetem logopedycznym efektywnie i bez stresu!
Z aplikacją Logopeda+:
- Sprawujesz pełną kontrolę nad finansami – faktury, wydatki i raporty przechowujesz w jednym miejscu
- Zarządzasz gabinetami i specjalistami - z perspektywy jednego pulpitu sterującego – pilnujesz czasu pracy, przypisujesz pacjentów do terapeutów i kontrolujesz harmonogramy
- 24/7 - Udostępniasz pacjentom kalendarz ułatwiający rezerwacje wizyt online, działający 24/7
- Przechowujesz i archiwizujesz - dokumentację pacjentów w bezpiecznym systemie online, zgodnym z RODO
- Monitorujesz etapy terapii - korzystasz z dziennika aktywności ułatwiającego śledzenie postępów pacjenta
- Otrzymujesz i wysyłasz automatyczne przypomnienia o wizytach - e-mail lub push dla Ciebie i pacjentów