ZESPÓŁ ASPERGERA

Dodano: 10 marca 2020

Dlaczego uczeń z Zespołem Aspergera potrzebuje terapii logopedycznej? Jaka jest istota jego trudności komunikacyjnych? Na czym polega jego specyficzna mowa? Czym różni się kompetencja językowa od kompetencji komunikacyjnej? Jakie konsekwencje może mieć nieprzestrzeganie norm i zasad komunikacyjnych w kontekście ról społecznych: ucznia, kolegi. Poznaj sposoby na rozwijanie umiejętności komunikacyjnych uczniów z Zespołem Aspergera. Zyskaj pewność, że pracujesz nad tym, co leży u podstaw deficytów.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
zespół Aspergera

„TO, ŻE MILCZĘ, NIE ZNACZY, ŻE NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA”. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA (AAC)

„TO, ŻE MILCZĘ, NIE ZNACZY, ŻE NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA”. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA (AAC)
Sprawdź »