Ćwiczenie 20.

Dodano: 30 września 2019


Bingo – owoce
Gra świetnie sprawdza się na zajęciach grupowych, ale można w nią również grać podczas zajęć indywidualnych – uczeń i logopeda. Grę można wykorzystać dla dzieci młodszych (wersja obrazkowa) i starszych (wersja z napisami), które opanowały umiejętność czytania. Jeśli dziecko prezentuje trudności w zakresie słuchowego rozpoznawania wyrazów, grę warto poprzedzić ćwiczeniami z wykorzystaniem obrazków i trenować identyfikację wyrazów w mniejszych zestawach 3–4­elementowych, stopniowo zwiększając ich liczbę.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

„TO, ŻE MILCZĘ, NIE ZNACZY, ŻE NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA”. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA (AAC)

„TO, ŻE MILCZĘ, NIE ZNACZY, ŻE NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA”. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA (AAC)
Sprawdź »