OPÓŹNIONY ROZWÓJ MOWY

Dodano: 3 stycznia 2020


Dokonanie oceny stanu mowy dziecka, w tym także tempa jej rozwoju, wymaga odniesienia do normy. Poniżej przedstawiamy etapy kształtowania się mowy od poczęcia do opanowania przez dziecko systemu językowego. Według Elżbiety Marii Minczakiewicz (1997) prawidłowe kształtowanie się mowy dziecka jest podstawą rozwoju jego osobowości w ogóle. Rozumienie pozwala mu poznawać świat, a poprzez umiejętność mówienia dziecko wyraża swoje uczucia, emocje, pragnienia i przeżycia.

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
zajęcia logopedyczne

JĘZYKOWE ŁAMIGŁÓWKI DO TRENOWANIA GŁÓWKI Wspieranie rozwoju mowy i komunikacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualna w stopniu umiarkowanym

JĘZYKOWE ŁAMIGŁÓWKI DO TRENOWANIA GŁÓWKI Wspieranie rozwoju mowy i komunikacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualna w stopniu umiarkowanym
Sprawdź »