Aktualny

NARRACJA: OPOWIADANIE I OPIS – ZWIERCIADŁO MOŻLIWOŚCI UMYSŁOWYCH I BIOLOGICZNYCH

Renata Bronisz

Autor: Renata Bronisz

Dodano: 28 stycznia 2023

Narracja w literaturze przedmiotu jest definiowana różnie, w zależności od tego, z jakiej perspektywy na nią  spojrzymy. Spotkamy się zatem z ujęciem narracji jako swoistego zwierciadła, które obrazuje myślenie, odbija  lub interpretuje rzeczywistość, jak również – patrząc od strony logopedycznej czy językoznawczej – jako źródła  ważnych informacji o sposobie widzenia świata przez dziecko i o jego funkcjach poznawczych, które w swojej  formie – wypowiedzi, umożliwia dokonanie diagnozy umiejętności językowych (Orłowska-Popek, 2021). 

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Renata Bronisz

Autor: Renata Bronisz

Ukończyła dwustopniowe studia na kierunku „Logopedia z audiologią” na UMCS w Lublinie zdobywając tytuł magistra, a także studia podyplomowe na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogika” na UNS w Łodzi. Doświadczenie zawodowe w dużej mierze zdobywała w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ukończyła liczne szkolenia i kursy doskonalące, w tym kurs bazowy terapii behawioralnej, PECS, szkolenia z systemu Makaton (trzeci poziom), Metody Krakowskiej, kinezjotapingu logopedycznego.
Słowa kluczowe:
narracjaopowiadanie

PACJENT Z ASD W GABINECIE LOGOPEDYCZNYM

PACJENT Z ASD W GABINECIE LOGOPEDYCZNYM
Sprawdź »