Większość logopedów w praktyce zawodowej spotka się z dylematem dotyczącym sprawności narządu wzroku pacjenta. Czasami jego zachowanie nie będzie budziło wątpliwości – terapeuta bez wahania uzna za stosowne zasugerowanie konsultacji z okulistą. Niekiedy jednak (szczególnie podczas diagnozy) obserwowane specyficzne zachowania postawią logopedę przed zagwozdką – pacjent wie, ale nie umie nazwać, czy może wie, ale nie widzi?
Z artykułu dowiesz się:
Poznaj kilka naszych porad dla logopedów.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w wygłosie wyrazów.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [c] w śródgłosie wyrazów.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w śródgłosie wyrazów, doskonalenie analizy sylabowej wyrazu.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w śródgłosie wyrazów.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w nagłosie wyrazów.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w nagłosie i wygłosie sylab.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w logotomach w pozycji między samogłoskami.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [c] w nagłosie sylab.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.