4. Rozpoznawanie i nazywanie kolorów – plansze

Dodano: 3 stycznia 2020

Instrukcja dla logopedy:
Zadaniem dziecka jest połączenie kółka danego koloru z właściwymi obrazkami (rzeczy występujące w danym kolorze, np. czerwony – pomidor, serce, biedronka).

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
zajęcia logopedyczne

DWUJĘZYCZNOŚĆ U DZIECI W PRACY LOGOPEDY

DWUJĘZYCZNOŚĆ U DZIECI W PRACY LOGOPEDY
Sprawdź »