• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

Różne barwy głosu: mroczna i jasna

Cel: Uświadomienie mówcy, że zmiany barwy głosu tworzą nastroje, oddają emocje. Emocje i nastroje słychać w głosie, w subtelnych zmianach jego barwy.

  • Data: 30.11.2024

Ruch, gest, kontakt wzrokowy

Cel: Uruchomienie ciała do mówienia.

  • Data: 30.11.2024

Środki ekspresji

Cel: Rozbudzenie ekspresyjnego mówienia przykuwającego uwagę słuchaczy.

  • Data: 30.11.2024

Staranna wymowa

Cel: Przygotowanie artykulatorów do starannej wymowy.

  • Data: 30.11.2024

Swobodny pogłębiony oddech

Cel: Wypracowanie swobodnego głębokiego wdechu i długiego wydechu.

  • Data: 30.11.2024

Usłyszeć własny głos

Cel: Uświadomienie, że dobra emisja głosu jest ściśle związana z rozluźnieniem w ciele i otwarciem samogłosek.

  • Data: 30.11.2024

Wykorzystanie środków ekspresji w prezentowanym tekście

Cel: Usprawnienie w posługiwaniu się środkami ekspresji.

  • Data: 30.11.2024

Właściwa postawa do mówienia

Cel: Ustabilizowanie i rozluźnienie ciała. Stworzenie warunków do dobrego oddechu i swobodnego tworzenia głosu.

  • Data: 30.11.2024

Czynności codzienne – rodzina

Adresaci: Dzieci z trudnościami w komunikacji i trudnościami społeczno-emocjonalnymi.Cel: Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych i myślenia przyczynowo-skutkowego.

  • Data: 31.10.2024

Plan dnia

Adresaci: Dzieci z trudnościami w komunikacji i trudnościami w sytuacjach społecznych na co dzień.Cel: Rozwijanie mowy, komunikacji i kompetencji społeczno-emocjonalnych.

  • Data: 31.10.2024
  • « pierwsza
  • «
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • »
  • ostatnia »
2612261626152614260926112617260825902589

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.