Cel: dążenie do wspólnego pola uwagi, ćwiczenia koncentracji uwagi, pamięci i percepcji słuchowej, wyzwalanie aktywności komunikacyjnej.
Cel: rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, utrwalanie liczebników w zakresie 4, kształtowanie umiejętności logicznego myślenia, utrwalanie głoski [p’] w sylabie.
Cel: grupowanie obiektów w sensowny sposób (klasyfikowanie) i formułowanie uogólnień typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne; rozwijanie słownictwa; ćwiczenie spostrzegania i uwagi; dążenie do wspólnego pola widzenia.
Cel: usprawnianie narządów artykulacyjnych, różnicowanie torów oddechowych. Rozwijanie słownictwa, współdziałanie podczas zabawy, naśladownictwo. Dążenie do wspólnego pola uwagi.
Cel: dążenie do wspólnego pola uwagi, naśladownictwo, rytmizowanie tekstu z równoczesnym ruchem rąk, rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, ćwiczenie pamięci, doświadczanie zmiany temperatury.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.