Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w nagłosie sylab otwartych.
Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’] i [l]/[l’] w nagłosie sylab otwartych.
Cel: Różnicowanie słuchowe głosek [r] i [i̯] w wyrazach, doskonalenie analizy głoskowej wyrazu.
Cel: Różnicowanie słuchowe głosek [r] i [l] w wyrazach, doskonalenie analizy głoskowej wyrazu.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [r] w wyrazach.Polecenie:1. Znajdź na ilustracji 12 ukrytych liter R lub r.2. Wytnij zamieszczone na dole strony słowa. Przyklej je w odpowiednich miejscach. Nazwij wskazane strzałkami przedmioty na obrazku.
Cel: Zarejestrowanie i unaocznienie pacjentowi postępów w pracy nad wymową głoski [r], osłuchanie się z brzmieniem nowego dźwięku mowy.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] przed spółgłoską w wyrażeniach i zdaniach.
Cel: Przygotowanie do wywołania głoski [r], wywołanie głoski, utrwalenie wymowy [r] w logatomach.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] po spółgłoskach w wyrazach.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] w wyrażeniach i zdaniach po spółgłosce.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] w sąsiedztwie samogłosek w logatomach.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] w sąsiedztwie samogłosek w wyrazach.
Cel: Utrwalenie wymowy głoski [r] w sąsiedztwie samogłosek w wyrażeniach i zdaniach.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.