Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’] i [l]/[l’] w mowie – omówienie obrazka.
Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’], [l]/[l’] i [i̯] w zdaniach złożonych i w narracji – opis obrazka.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w zdaniach złożonych.
Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’], [l]/[l’] i [i̯] w wyrazach.
Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’] i [l]/[l’] w wyrażeniach dwuwyrazowych.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w wyrażeniach dwuwyrazowych.
Cel: Różnicowanie głosek [r]/[r’], [l]/[l’] i [i̯] w wyrażeniach dwuwyrazowych.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w zdaniach prostych.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w nagłosie sylab otwartych.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [i̯] w pozycji między samogłoskami.
Cel: Różnicowanie głosek [r] i [l] w pozycji między samogłoskami.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.