Cel: Utrwalenie wymowy głoski „sz” w wygłosie sylab i wyrazów.Polecenie:1. Odszukaj po trzy gruszki z taką samą sylabą, przeczytaj, a potem pokoloruj:asz – na zielono, esz – na czerwono, osz – na żółto, usz – na różowo, ysz – na pomarańczowo, isz – na żółto-czerwono
Cel: Utrwalanie wymowy głoski „sz” w wygłosie wyrazów.Polecenie: Przeczytaj wyrazy i połącz je z odpowiednim rysunkiem.
Co zrobić, gdy dziecko zniekształca brzmienie głoski ,,sz”? Co zrobić, gdy 5-letnie dziecko nie mówi głoski „sz”? Poznaj możliwe przyczyny, diagnozy, patomechanizmy. Dowiedz się, jak powstaje ,,sz”. Poznaj sposoby wywołania tej głoski. Wykorzystaj w swojej praktyce przykładowe ćwiczenia wynikające wprost z rodzaju trudności będących podłożem nieprawidłowej wymowy.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.