• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły

Karty pracy i ćwiczenia W tym dziale znajdziesz gotowe do wydrukowania i zastosowania w trakcie prowadzenia terapii logopedycznej karty pracy, arkusze i formularze. Stworzone przez doświadczonych terapeutów-praktyków atrakcyjne graficznie materiały ułatwią przygotowanie się do spotkania z pacjentem i urozmaicą przebieg zajęć. Zestawy kart pracy sporządzone są w sposób kompleksowy, poprawy merytorycznie, z największą starannością.

  • Karty pracy i ćwiczenia

2. Wyprawa do Szczyrku

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w wyrazach ze zbitką spółgłoskową [šč].Z pomocą logopedy zaznacz odpowiednimi symbolami nazwy miejsc na mapie Polski.

  • Data: 29.06.2020

20. Przyroda

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniu prostym.1. Wytnij elementy obrazków i zdania w ramkach.2. Ułóż trzyelementowe puzzle.3. Przeczytaj lub powtórz zdania. Dopasuj je do obrazków.

  • Data: 29.06.2020

21. Przeliczanie kolorowych żółwi

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniach prostych.1. Nazwij kolory żółwi.2. Przelicz żółwie, określając ich kolor i miejsce w szeregu:Pierwszy żółw ma kolor żółty. Drugi żółw ma kolor różowy. Trzeci żółw…3. Postaraj się zapamiętać układ żółwi. Zakryj stronę i spróbuj wymienić ich kolejność z pamięci.

  • Data: 29.06.2020

22. Zdania złożone do złożenia

  Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w zdaniach złożonych.1. Przeczytaj lub posłuchaj fragmentów zdań.2. Zdecyduj, które początki i końce zdań do siebie pasują.3. Narysuj przy drugiej części zdania taki sam symbol, jak ten, który widzisz przy części pierwszej.4. Od początku zdania oznaczonego księżycem sam wymyśl i zapisz zakończenie.

  • Data: 29.06.2020

23. Dokończ zdanie

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniach złożonych.1. Przeczytaj lub posłuchaj fragmentów zdań.2. Wymyśl dalszą część zdania. Zapisz swój pomysł.3. Powtórz całe zdanie.4. Pokoloruj obrazek przy wybranym zdaniu.

  • Data: 29.06.2020

24. Różnice

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w zdaniu złożonym i w narracji – opis obrazka.1. Przyjrzyj się ilustracjom. Znajdź trzy różnice.2. Opowiedz o każdej różnicy pomiędzy obrazkami w jednym zdaniu.3. Jeśli potrafisz, zapisz zdania.

  • Data: 29.06.2020

25. Czarodziej

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie obrazka.1. Posłuchaj wiersza o krzyczącym czarodzieju.2. Opowiedz o tym, co wyskoczyło z kapelusza czarodzieja.

  • Data: 29.06.2020

26. Opowiedz o trzech obrazkach

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie obrazka.1. Opowiedz o tym, co widzisz na kolejnych obrazkach. Możesz skorzystać z podpowiedzi i wykorzystać słowa zapisane pod ilustracją. Pamiętaj o poprawnej wymowie szumków.2. Pokoloruj obrazki.

  • Data: 29.06.2020

27. Szykowna Żyrafa Bożena

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego w mowie – omówienie obrazka.1. Dwukrotnie przeczytaj lub wysłuchaj uważnie opisu wyglądu żyrafy Bożeny.2. Wytnij lub zagnij fragment strony, na której jest tekst.3. Pokoloruj z pamięci żyrafę, zgodnie z informacjami zawartymi w tekście.4. Przeczytaj lub wysłuchaj ponownie opisu żyrafy. Czy udało Ci się bezbłędnie zapamiętać jej wygląd?5. Opowiedz o tym, jak wygląda pokolorowana przez Ciebie żyrafa.

  • Data: 29.06.2020

28. Notatnik botaniczny

Cel: Utrwalanie wymowy głosek szumiących w mowie – omówienie.1. Posłuchaj informacji o kwiatach.2. Dokończ ich nazwy.3. Pokoloruj kwiatki zgodnie z informacjami zawartymi w tekstach.4. Opowiedz o tym, co wiesz lub co udało ci się zapamiętać z informacji o kwiatach.5. Powiedz: Jak się nazywają? Jakie mają kolory? Jaka jest ich łodyżka? Jak wyglądają kieliszki tych kwiatów? O jakiej porze roku kwitną?

  • Data: 29.06.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • »
  • ostatnia »
680696702703704705706710711712

Karty Pracy i ćwiczenia

Plakaty i broszury

Gry i dodatki

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO

ĆWICZENIA SŁUCHU FONEMATYCZNEGO
Sprawdź »
Bądź na bieżąco z nowościami dotyczącymi pracy logopedy. Zapisz się na bezpłatny newsletter „Strefa logopedy”

Odbierz e-book w
prezencie!

Terapia miofunkcjonalna – 8 pytań i odpowiedzi

Wideo Pokaż więcej »

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Zapraszamy na szkolenie: Dziecko słabo mówiące po polsku w gabinecie logopedy

Więcej »
Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Zapraszamy na szkolenie: Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości w pracy głosem. Propozycje postępowania terapeutycznego

Więcej »

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: cok@wip.pl

2025 © Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.